مراسم گالای لالیگا که امشب و به مناسبت انتخاب و معرفی برترین‌های فصل پیش این رقابت‌ها برگزار خواهد شد، شاهد حضور هیچ‌کدام از بازیکنان یا مربیان بارسلونا نخواهد بود.

غیبت بازیکنان بارسلونا در مراسم گالای لالیگا

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس گزارش mundodeportivo، این تصمیمی بوده که لوئیز انریکه برای بازیکنانش گرفته است. درو اقع او پس از پشت سر گذاشتن دو دیدار دشوار مقابل منچسترسیتی و والنسیا در فاصله سه روز و بازی فرداشب مقابل اسپانیول در سوپرکاپ کاتالونیا، به بازیکنانش اجازه حضور در این مراسم که تا ساعات پایانی شب طول می‌کشد را نداده است.

اگرچه خود انریکه از امروز تا پنج شنبه به ۱۰ بازیکن اصلی خود استراحت مطلق داده و با تعداد معدودی از بازیکنانش در بازی مقابل اسپانیول شرکت خواهد کرد اما بنا بر دستور او مراسم امشب شاهد حضور بازیکنی از بارسا نخواهد بود. به جای بازیکنان، هیئتی بلند بالا که شامل رئیس بارتومئو می‌شود راهی شهر والنسیا خواهد شد تا جوایز احتمالی بارسلونا را دریافت کنند.

گفتنی‌ست اولین جایزه‌ای که اهدا خواهد شد، جایزه خانم گل خواهد بود که به جنیفر هرموسو، بازیکن تیم بانوان بارسلونا که فصل پیش موفق به زدن ۲۴ گل شده بود، اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.