هم‌زمان با ایام سوگواری شهادت امام زین‌العابدین(ع) و روز بسیج دانش‌آموزی، مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی، همایش بزرگ «خانواده رضوی؛ تربیت اسلامی و نهضت عاشورایی» را برگزار می‌کند.

همایش «خانواده رضوی؛ تربیت اسلامی و نهضت عاشورایی» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و  به نقل از آستان نیوز، همزمان با ایام سوگواری شهادت امام زین‌العابدین(ع) و روز بسیج دانش‌آموزی، مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی، همایش بزرگ «خانواده رضوی؛ تربیت اسلامی و نهضت عاشورایی» را برگزار می‌کند.

این همایش ۸ آبان ماه با حضور بخشی از کارکنان حوزه معاونت اماکن متبرکه و خانواده‌های آن‌ها در سالن همایش‌های مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی واقع در حدفاصل کوهسنگی ۱۷و ۱۹ برگزار خواهد شد.

در همایش بزرگ خانواده رضوی که ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد کهوند کارشناس فضای مجازی و صاحب اثر در حوزه رسانه‌های نوین به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

اهمیت تربیت فرزند در نظام اسلامی و خانواده رضوی، اهمیت توجه به توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی، توجه به کارکردهای خانواده در تربیت فرزندان، هویت بخشی به نوجوانان و پرهیز از ولنگاری فرهنگی و ترویج زندگی اسلامی- ایرانی موضوعاتی است که سخنران همایش به آن اشاره خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.