سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نزاجا در منطقه شمال و شمال شرق کشور که به میزبانی تیپ 277 شهید تولایی قوچان برگزارشد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه‌ای نزاجا در قوچان به کار خود پایان داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع)، سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه‌ای شمال و شمال شرق کشور کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اول آبان ماه به مدت سه روز به میزبانی تیپ 277 شهید منظم تولایی قوچان در امام‌زاده سلطان ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 150 نیروی پایور و 100 نیروی وظیفه از استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی، جنوبی و شمالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که نفرات برتر در رشته‌های قرائت، ترتیل، مفاهیم، حفظ و اذان ظهر امروز معرفی و موردتقدیر قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور حجت‌الاسلام محمد تیموریان معاونت بازرسی و نظارت سازمان عقیدتی سیاسی آجا، حجت‌الاسلام سفیدرو جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق، امیر سرتیپ دوم ستاد علیرضا فخرآبادی فرمانده تیپ 277 و جمعی دیگر از مسؤولان در امامزاده سلطان ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه نیروهای ولایی ارتش در پرتو قرآن تا پای جان ایستاده‌اند، گفت: اینکه امروز مدافعان حرم در حال دفاع بوده و جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند به دلیل کسب شناخت از آیات قرآن است.

علیرضا قامتی با اشاره به اینکه قرآن کریم فرمول صحت در زندگی برای رسیدن به عبودیت است، تأکید کرد: هر آیه و کلمه از قرآن که به شکل ژرف دیده می‌شود برای رسیدن به معبود است و امروز در دنیا شاهد آن هستیم که تفاوت جدی بین ارتش اسلام در پرتو ولایت با سایر ارتش‌های جهان است.

در پایان این مراسم از 47 برگزیده رشته‌های مختلف در دو گروه پایور و وظیفه با اهدای لوح سپاس و تندیس مسابقات تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.