مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: با به کار افتادن ۲ رام قطار جدید در مسیر مشهد به قم و برعکس ظرفیت این مسیر در حدود ۱۳۰۰ نفر افزایش پیدا می‌کند.

افزایش ۱۳۰۰ نفری ظرفیت مسیر قم - مشهد با آغاز به کار قطار لوکس حرم تا حرم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کل راه آهن خراسان رضوی، هادی ضیایی مهر، اظهار داشت: ظرفیت قطار لوکس حرم تا حرم حدود 640 نفر در قالب 16 واگن بوده که هر روز از قم و مشهد در 2 رام جداگانه حرکت دارند.

وی با بیان اینکه زمان حرکت قطار لوکس حرم تا حرم از مشهد مقدس 4:16 دقیقه بعدازظهر است، خاطرنشان کرد: زمان حرکت این قطار از قم نیز 4:20 دقیقه بعدازظهر بوده و سرویس دهی و خدمات جانبی آن مانند هتل 5 ستاره است.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی بیان کرد: مدت زمان سیر این قطار در مسیر مشهد به قم و برعکس 12 ساعت و 45 دقیقه بوده و قیمت آن در 3 رده مختلف 105 هزار تومان، 125 هزار تومان و 170 هزار تومان معین شده است.

ضیایی مهر ادامه داد: این قطار با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده و استفاده از آن می‌تواند زمینه‌های سفر بیشتر بین این 2 قطب مذهبی کشور را فراهم کرده و علاوه بر این امکانات مناسب آن میل افراد برای  افزایش سفر با قطار را بیشتر می‌کند.

وی تأکید کرد: این قطار که از 3 آبان ماه فعالیت خود را آغاز کرده روزانه 1300 نفر به ظرفیت جابه‌جایی مسافر در مسیر مشهد به قم به صورت رفت و برگشت افزوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.