معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تا کنون ۹ شرکت بازاریابی هرمی در خراسان رضوی موفق به اخذ مجوز فعالیت شده‌اند.

فعالیت ۹ شرکت بازاریابی هرمی دارای مجوز در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی غفوری‌مقدم، اظهار داشت: تعداد شرکت‌های بازاریابی هرمی در کشور ۲۲ عدد است که تنها ۹ عدد از آنها در خراسان رضوی فعالیت دارند.

وی بیان کرد: همچنین حدود ۱۴۰۰ شرکت اینترنتی نیز توانسته‌اند نماد اعتماد الکترونیک را به دست آورده و فعالیت آنها بدون شک و شبهه بوده و مردم می‌توانند به آنها اعتماد داشته باشند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی افزود: افرادی که قصد دارند مجوز فعالیت اقتصادی و تجاری در فضای مجازی را دریافت کنند باید سامانه مربوط به این حوزه در مرکز توسعه تجارت ثبت نام کرده و مدارک خود را در این بخش تکمیل کنند.

غفوری مقدم اظهار داشت: به عنوان مثال یکی از این شرایط داشتن سایت اینترنتی به صورت رسمی بوده و مدارک دیگری نیز باید تحویل داده شود که پس از تکمیل آنها به اتاق اصناف معرفی شده و پرونده آنها به صورت کامل ثبت می‌شود.

وی با اشاره به فروش برخی از کالاها در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام خاطرنشان کرد: دستورالعملی مبنی بر برخورد با این دسته از فروشندگان تا کنون ابلاغ نشده و به محض اطلاع اقدامات مقتضی در این بخش توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی انجام می‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.