قائم مقام صدا و سیمای خراسان رضوی خواستار تولید بسته های آموزشی کوتاه در فضا های مجازی با نشان شورای مدیریت بحران استان شد.

اطلاع رسانی در  خصوص  بحران باید به طور مستمر  و بارویکرد پیشگیرانه  انجام شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، علیرضا آینه دار  در نشست  کارگروه تخصصی  آموزش  و اطلاع رسانی  شورای  مدیریت بحران  استان  که در صدا و سیمای خراسان رضوی  با حضور 13 کارگروه  دیگر استان تشکیل شد ، با اشاره به این موضوع  که بحران با حادثه متفاوت است، گفت:  اطلاع رسانی در بحران  یک کار تخصصی و پیچیده است  که توسط ستاد بحران استان  باید مدیریت شود . وی افزود:  اطلاع رسانی در رادیو و تلویز یون  برای جامعه مخاطب  باید به طور مستمر  و بارویکرد پیشگیرانه  انجام شود .
 در این جلسه  گزارشی از بسته های آموزشی به صدا وسیما با محوریت بحران های مختلف اجتماعی  که در قالب فیلم ، کتابچه ، تصویر ، زیر نویس ، متن  و.... تهیه شده بود ، ارائه شد  و قرار شد  بسته های آموزشی  و محتواهای رائه شده  به شکل رسانه ای  و متناسب با مناسبت های خاص  از صدا و سیمای خراسان رضوی پخش شود .
 در این جلسه  اعضا کارگروه اموزش و  اطلاع رسانی  هر کدام مواری چون  مهندسی بسته های آموزشی ، توجه به بحران های جدید در جامعه ،  هدفمند کردن بسته های آموزشی  با توجه به  الویت بندی بحران ها ،  هم افزایی فرهنگی  برای عملیاتی کردن  کارگروهها ، ارتقا اطلاعات  عمومی  در مقابله با  حوادث و بحران های مختلف  اجتماعی ،  بررسی وقوع بحران قبل ، حین و بعد از بحران توسط کارگروهها  ، پخش محتواهای آموزشی برای مخاطبان خاص  مثل دانش آموزان و ... مطرح کردند.
 گفتنی است کار گرو ه  آموزش  و اطلاع رسانی  شورای مدیریت بحران استان   متشکل از صدا و سیما ،  هلال احمر ،  استانداری ،  دانشگاه علوم پزشکی ،  بیمه ، باز سازی  و باز توانی ،  تشکل های  مردم نهاد ،  شرکت ملی  پخش فراورده های نفتی منطقه مشهد،  راه و شهر سازی ،  جهاد کشاورزی ،  آب منطقه ای استان ،  مخابرات ،  را ه و شهرسازی  و  محیط زیست  حضور  است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.