۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: 468242

مرد میانسالی که به اتهام قتل و مثله کردن جسد دختر مورد علاقه‌اش دستگیر شده بود، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

قاتل دختر جوان محاکمه می‌شود +عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام‌جم، عصر بیست و نهم بهمن سال گذشته ماموران انتظامی تهران در جریان کشف جسد مثله شده زنی جوان در داخل کیسه در خیابان کردستان جنوبی، نبش خیابان ۲۱ قرار گرفتند. با دستور ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، تحقیقات ادامه داشت تا این‌که خانواده وی شناسایی شد. در تحقیقات معلوم شد مقتول با مردی در ارتباط بوده است. این مرد دستگیر و به قتل زن جوان اعتراف کرد.
حمید به افسر بازجو درباره انگیزه‌اش گفته بود: روز حادثه با او درگیر شدم. او را کشتم و برای از بین بردن اثر انگشتم جسد او را مثله کردم. از کاری که کردم، پشیمانم.
او پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد و قرار بود چند ماه پیش در دادگاه کیفری محاکمه شود اما پیش از محاکمه نامه‌ای به دادگاه ارسال کرد و مدعی شد دروغ گفته و قتل کار او نیست و چند نفر دیگر به این جنایت دست زده‌اند. در این مرحله او چند روز پیش از زندان به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل و مورد بازجویی دوباره قرار گرفت و اظهارات ضد و نقیضی را بیان کرد تا این‌که معلوم شد او دروغ می‌گوید. بنابراین دیروز دوباره پرونده وی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا به زودی پای میز محاکمه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.