قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: بیان نقش خلاقیت و نوآوری قصه‌گو در شیوه روایت قصه از بخش‌های مهم این کارگاه آموزشی بود.

برگزاری کارگاه آموزش قصه‌گویی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون استان با اشاره به برپایی کارگاههای آموزشی خانه قصه استان اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن بخش استانی نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگاه آموزشی قصه‌گویی با حضور همکاران نهاد کتابخانه‌های استان و مربیان کانون در  خلال جشنواره قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

فرزاد رحیمی افزود: در این کارگاه به نکات آموزشی در زمینه قصه‌گویی، بیان مفاهیم کودکانه با زبان قصه و ... عنوان شد.

وی تصریح کرد: رفع ابهامات در خصوص قصه‌گویی در این کارگاه انجام شد و بهره‌مندی از تجربیات قصه‌گویی، معرفی کتاب «چگونه قصه بگوییم»، ارائه مقاله و آموزش داوری در مورد قصه‌گویی نیز از بخش‌های اصلی این کارگاه بود.

رحیمی در ادامه گفت: استفاده از زبان وجودی، معرفی کتاب « رازهای قصه‌گویی» و اجرای بخش کارگاهی از دیگر برنامه‌هایی بود که در قالب این کارگاه آموزشی برای مربیان مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرا شد.

‌مدیرکل کانون پرورش فکری استان با اشاره به لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه مطالب مورد نیاز مربیان خاطرنشان کرد: آموزش مربیان از اهمیت فراوانی برخوردار است و خلاقیت قصه‌گو در شیوه روایت قصه یکی از موارد اثرگذار در نحوه اندیشه و تفکر کودکان است.

وی اظهار داشت: بیان نقش خلاقیت و نوآوری قصه‌گو در شیوه روایت قصه از بخش‌های مهم این کارگاه آموزشی بود.

رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 27 تا 30 بهمن‌ماه در مرکز آفرینشهای فرهنگی کانون در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.