قدس آنلاین: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خراسان رضوی گفت: دوره بصیرت و منش پهلوانی بسیج خواهران در هتل نخل مشهد برگزار می‌شود.

دوره بصیرت و منش پهلوانی بسیج خواهران کشور در مشهد برگزار می‌شود

علی حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان و شهرداری مشهد نخستین یادواره ۴۰۰ شهید استان خراسان رضوی را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر مسئولان استانی داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و کاظم یزدانی رئیس سازمان تربیت‌بدنی بسیج نیز حضور داشتند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خراسان‌ رضوی بیان کرد: در روز اول آبان‌ماه با همکاری وزارت ورزش و اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی دوره‌ای سه روزه با موضوع بصیرت و منش پهلوانی، برای ۲۰۰ مربی برادر در هتل نخل مشهد برگزار کردیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه در روز دوم آبان ماه به همراه مسئولان تربیت‌بدنی شهرستان‌های استان و آقایان آذرنوش و یزدانی با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردیم، گفت: دوره بصیرت و منش پهلوانی نیز برای مربیان خواهر کل کشور از فردا پنجم آبان ماه از ساعت ۱۸ در هتل نخل مشهد شروع می‌شود. 

وی اظهار کرد: تعداد بسیجیان ورزشکار در سال جاری به ۱۵ هزار نفر رسیده و در حال افزایش است، ۳۰۰ حلقه‌ صالحین در استان داریم که دوره توانمندسازی برای سرگروه‌های آن را تا پایان آبان‌ ماه برگزار خواهیم کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.