معاون مسافری راه‌آهن کشور گفت: قطارهای پنج ستاره حرم تا حرم موسوم به فدک با ارزش ۶۴ میلیارد تومان به‌وسیله بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده که امروز به بهره‌برداری رسید.

۶۴ میلیارد تومان برای افتتاح قطار پنج ستاره حرم تا حرم هزینه شده است

به گزارش قدس آ«لاین به نقل از تسنیم ، سیدحسن موسوی در حاشیه آیین افتتاحیه قطار ویژه پنج ستاره حرم تا حرم موسوم به فدک در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این قطار در دو رام با ارزش ۶۴ میلیارد تومان به‌وسیله بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است، اظهار داشت: این قطارها توسط بخش خصوصی مدت مدیدی است که واگن‌های آن بازسازی نهایی شده و از امروز به‌صورت مرتب از قم به مشهد و بالعکس حرکت خواهد داشت.

معاون مسافری راه‌آهن کشور افزود: امیدواریم که مردم شریف قم و گردشگرانی که به قم می‌آیند از این قطار برای رفتن به مشهد استفاده کرده و ظرفیت قطار پر شود.

موسوی بابیان اینکه تمام تجهیزات این قطار توسط مهندسان داخلی کشور انجام‌شده است، گفت: این قطار ۴ تخته بوده و مجهز به سیستم صوتی، تصویری و تهویه است همچنین دو تلویزیون در هر کوپه جانمایی شده است.

وی بابیان اینکه مهمانداران این قطارها دوره‌هایی که گذرانده‌اند فراتر از آموزش‌هایی بوده که سایر مهمانداران می‌گذرانند، گفت: این قطارها دارای اینترنت است و مسافران و زائران می‌توانند از اینترنت استفاده کنند.

معاون مسافری راه‌آهن کشور با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ایام اربعین گفت: تعداد قطارها در این ایام و در این مسیر افزایش می‌یابد، شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری واگن‌های خود را آماده کرده‌اند و قطعاً افزایش ظرفیت را در این زمینه خواهیم داشت.

موسوی بیان کرد: با توجه به مشتریان متفاوتی که در کشور داریم بر مبنای این واگن‌ها و سرویس‌های مختلفی وجود دارد تا همه بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.