اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت در تعقیب و گریز پلیسی توسط مأموران انتظامی گلبهار دستگیر شدند.

 اعضای باند سرقت در گلبهار به گل نشستند

گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از فرمانده انتظامی چناران حاکی است 8 نفر اعضای این باند متهم به چندین فقره سرقت خودرو، کیف قاپی و دستبرد به مغازه‌ها در مشهد و گلبهار هستند.

سرهنگ قربان صنعتی گفت: یکی از تیم‌های گشت کلانتری 13 گلبهار هفته گذشته هنگام انجام وظیفه در خیابان بهار این شهر به دو مرد و یک زن سرنشینان یک خودروی پراید مشکوک شدند که در استعلام مشخصات پراید مشخص شد این خودرو در شهر مشهد به سرقت رفته است.

وی افزود: مأموران کلانتری، به راننده خودرو دستورایست دادند اما راننده پراید بر سرعت خود افزود و تیم گشت کلانتری پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام خودرو را متوقف و سه سرنشین آن را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی اولیه به سرقت پراید از شهر مشهد اعتراف کردند که با هماهنگی مقام قضایی برای ادامه تحقیقات و بازجویی‌های تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ صنعتی اضافه کرد: کارآگاهان پلسی آگاهی چناران با هماهنگی قضایی مخفیگاه آنان را در یکی از محلات شهر گلبهار مورد بازرسی قرار دادند که ضمن دستگیری پنج همدست دیگر این متهمان (شامل چهار مرد و یک زن)، مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی چناران خاطرنشان کرد: اعضای این باند حرفه‌ای سرقت در چندین مرحله بازجویی‌های علمی پلیس به 22 فقره کیف قاپی، دو فقره سرقت خودرو و دو فقره سرقت از مغازه‌ها در شهر مشهد و گبهار اعتراف کردند که تحقیقات بیشتر برای کشف دیگر جرایم احتمالی و شناسایی افراد مالخر ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.