اوضاع تیم سیاه جامگان آنقدر بهم ریخته و بحرانی است که کاپیتان این تیم بر صورت خواهرزاده مدیرعامل سیلی زد و کار به درگیری فیزیکی کشید.

اتفاقات تلخ در تیم بحران زده مشهد/ مشت کاپیتان بر صورت خواهرزاده مدیرعامل!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال سیاه جامگان که به خاطر مشکلات مالی روزهای سخت و سیاهی را سپری می کند، قصد داشت امروز با حضور خداداد عزیزی نخستین تمرین خود را زیر نظر وی برگزار کند که ابتدای تمرین به درگیری فیزیکی و جنجال کشیده شد.

ماجرا از پست های اینستاگرامی بازیکنان شروع شد و هواداران این تیم نسبت به تصمیم برخی بازیکنان بومی برای تعطیلی تمرینات اعتراض و انتقاد داشتند و معتقد بودند که آنها باید پای تیم شهرشان بمانند. در این میان خواهرزاده مدیر باشگاه زیر پست حسین بادامکی کاپیتان سیاه جامگان توهینی را منتشر کرده بود.

زمانی که بازیکنان وارد زمین تمرین می شوند بحث های زیادی بین آنها و لیدرها و طرفداران صورت می گیرد و حتی کار یک لیدر با حمیدرضا علی عسگر به درگیری لفظی هم کشیده می شود.

با این حال پس از صحبت های خداداد عزیزی طرفین راضی می شوند که تمرین را شروع کنند اما زمانی که حسین بادامکی به نمایندگی از بازیکنان به سمت عباسی مدیرعامل باشگاه می رود تا با وی صحبت کند، خواهرزاده مدیر هم کنارش ایستاده بود و بادامکی به خاطر توهینی که او در اینستاگرام کرده بود به سمتش حمله کرد و درگیری فیزیکی شدیدی بین طرفین شکل گرفت.

به دنبال این اتفاق سایر بازیکنان و اطرافیان هم وارد ماجرا می شوند و خداداد عزیزی که این وضعیت را می بیند قهر می کند و از زمین بیرون می رود اما پس از دقایقی با صحبت هایی که می شود همه راضی می شوند که فعلا تمرین کنند. اما اوضاع این تیم سیاه تر از آن است که به روزهای آرام برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.