قدس آنلاین – اهواز – زهره کریمی : دکتر جوروند در ابتدای این نشست به آیه 24 سوره ابراهیم اشاره کرد و گفت: کاری که اهالی رسانه انجام می دهند نشر کلام طیب است که بر ریشه های محکم استوار ست و بازخورد بسیار خوبی نیز دارد و به صورت خاص نیز این قشر در نهایت مظلومیت کار سخت و بزرگی را انجام می دهند که جزء عاشقان این عرصه کسی نمی تواند در این راه پای گذارد.

بسیاری از مشکلات و دغدغه های اهالی رسانه را می دانم/ مدعی نیستیم که بتوانیم تمام مشکلات را حل کنیم اما تلاش می کنیم

 دکتر جوروند به دستور استاندار به نهادها و دستگاه ها مبنی بر عدم شکایت از مطبوعات اشاره کرد و افزود: دکتر شریعتی در ابتدای کار خود نامه ای به ادارات و دستگاه ها دادند که هیچ اورگانی حق شکایت از مطبوعات را ندارد، ما هم همین اعتقاد را داریم و ان شاءالله در کنار شما خواهیم بود و از این دستور استاندار حمایت می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: بسیاری از مشکلات و دغدغه های اهالی رسانه را می دانم. مدعی نیستیم که بتوانیم تمام مشکلات را حل کنیم اما تلاش می کنیم با کمک خود شما مطبوعاتی ها در رفع آن ها گام برداریم و در این راه نیاز به مشاوره و همراهی شما هستم.

دکتر جوروند به برنامه های اداره کل تا پایان سال نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری نخستین جشنواره مکتب جنوب، جشنواره پدران و مادران قصه گو، جشنواره من هم کتاب می نویسم، نمایشگاه کتاب، جایزه کتاب سال ، همایش شعر استانی ولایت، همایش شعر به رنگ انار، جشواره تئاتر کودک و نوجوان ، جشنواره تئاتر خیابانی، جشنواره موسیقی ، جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی، جشنواره تئاتر فجر، جشنواره فیلم فجر، فیلم کوتاه خوزستان، جشنواره محراب، همایش سالانه تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد و...  برنامه‌ها اداره کل تا پایان سال هستند.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مجوزهای برگزاری کنسرت گفت: قبلا صدور مجوزها زمان می برد اما مدتی است که این زمان به یک تا دو هفته کاهش یافته است و ما از مجوزهایی که صادر می شود حمایت می کنیم اما دغدغه متشرعین را هم مدنظر داریم تلاش می کنیم کنسرت ها را به نحو مطلوب و قابل قبول برگزار کنیم.

وی همچنین در پایان نوید خرید نود میلیون کتاب از ناشران و مولفان خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.