دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی گفت: به اعتقاد ما استعفای اجباری وزیر آموزش و پرورش برای جلوگیری از عمومی‌شدن رسوایی فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

دلیل استعفای اجباری وزیر آموزش و پرورش چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی گفت: به اعتقاد ما استعفای اجباری وزیر آموزش و پرورش برای جلوگیری از عمومی‌شدن رسوایی فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس و در پیشگاه افکار عمومی صورت گرفت.

مهدی کیانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به استعفای وزیر آموزش وپرورش، گفت: استعفای فانی یک فرار رو به جلو بود تا جلوی استیضاح وی در مجلس شورای اسلامی گرفته شود.

وی ادامه داد: با توجه به رصد ما آقای فانی کارنامه جالب و قابل توجهی در وزارت آموزش و پروش نداشته است ولی اینکه در این زمان باقی مانده دولت دست به چنین تغییراتی بزند جای سوال دارد.

کیانی تاکید کرد: به اعتقاد ما استعفای اجباری وزیر آموزش و پرورش برای جلوگیری از عمومی‌شدن رسوایی فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس و در پیشگاه افکار عمومی صورت گرفت.

این فعال دانشجویی یادآور شد: چرا مسئولین به جای پاسخگویی به نمایندگان این ملت و مردم از جایگاهشان فرار می‌کنند؟ آیا سفارش رهبری انقلاب را فراموش کرده اند که فرمودند: مسئول در جمهوری اسلامی عملکرد خودش را به طور واضح در اختیار مردم قرار بدهد.

وی در خاتمه گفت: مطالبه مجموعه‌های دانشجویی از وزارت خانه‌ها این است که عملکرد خودشان را به مردم نشان دهند تا در قضاوت افکار عمومی قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.