قدس آنلاین-ایلام: سرپرست شرکت پست استان ایلام گفت: این شرکت آمادگی کامل دارد که در صورت موافقت حج و زیارت و به منظور صدور روادید برای زوار اربعین حسینی، ۵۰ باجه الکترونیکی را در سطح استان ایجاد نماید.

ایجاد ۵۰ باجه الکترونیکی برای صدور روادید زوار

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بابک گله‌داری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه راه اندازی باجه های الکترونیکی، یکی از سرویس‌هایی شرکت ملی پست است، اظهار داشت: در شرکت پست استان ایلام این قابلیت وجود دارد تا برای سفر به عتبات عالیات، نام‌نویسی و صدور ویزا بصورت الکترونیکی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تحقق این مهم جزو رسالت‌های پست است، افزود: ایجاد باجه های الکترونیکی در اساسنامه شرکت پست نیز آمده و در این راستا اعلام آمادگی داشته و آن را در برنامه خود قرار داده‌ایم.

سرپرست شرکت پست استان ایلام با بیان اینکه در این راستا چندین جلسه با مدیر حج و زیارت استان ایلام برگزار کردیم، بیان داشت: برای جلب رضایت مردم و سهولت در کار، آمادگی شرکت پست استان ایلام در خصوص همکاری و همراهی در زمینه صدور روادید برای زوار اربعین حسینی اعلام شده است.

بابک گله داری یادآور شد: در صورت نیاز به ایجاد باجه ها الکترونیکی و موافقت حج و زیارت استان، این شرکت برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در بخش‌های مختلف از جمله نام‌نویسی، صدور ویزا و ...، آمادگی کامل دارد.

وی به حجم و تعداد زواری که مرز مهران را برای تردد خود بر می‌گزینند، اشاره و تصریح کرد: ارائه خدمات به زوار وظیفه همه دستگاه‌ هاست و شرکت پست ایلام نیز در این زمینه نقش آفرینی خواهد کرد.

سرپرست شرکت پست استان ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر امکان راه‌اندازی ۵۰ باجه الکترونیکی و هوشمند برای صدور روادید زائران اربعین حسینی در استان ایلام وجود دارد، گفت: در صورت همخوانی این موضوع با ضوابط و شرایط حج و زیارت و موافقت آنان، شرکت پست استان وارد این عرصه نوین خدمتی شده و به زوار اربعین حسینی به نحو مطلوب ارائه خدمت خواهیم نمود.

بابک گله داری از تلاش، همکاری و همراهی مدیر و مجموعه حج و زیارت استان در این خصوص، تقدیر و سپاسگزاری نمود و تأکید کرد: امیدواریم با همکاری و موافقت حج و زیارت، از مزیت نسبی و امکانات در اختیار شرکت پست استان در راستای صدور روادید، نهایت استفاده را داشته باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.