سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که روزهای کابوس واری را در شهر منچستر پشت سر می‌گذارد و زندگی به دور از خانواده برای او به سختی می گذرد.

اعتراف بزرگ مورینیو: روزهای کابوس واری را سپری می‌کنم

به‌ گزارش ‌قدس آنلاین، به نقل از دیلی میرر، به نظر می رسد که مورینیو روزهای سختی را در شهر منچستر پشت سر می گذارد. تیم این مربی پرتغالی نه تنها بد نتیجه می گیرد بلکه زندگی شخصی او هم دستخوش تغییر شده است.

خانواده مورینیو در شهر لندن زندگی می کنند و خود او در شهر منچستر تنها و به دور از آنها زندگی می کند و این باعث شده تا این مربی سرشناس احساس ناراحتی و دلتنگی کند و از روزهای سخت خود در شهر منچستر سخن به میان آورد.

او گفت‌: برای من زندگی در منچستر و به دور از خانواده ام کابوس وار شده است. بعضی اوقات دوست دارم که قدم بزنم اما نمی توانم این کار را با خانواده ام انجام دهم. تحمل کردن این شرایط بسیار سخت است. این واقعا تاسف بار است.

سرمربی منچستریونایتد  درباره این سوال که آیا به فکر خریدن خانه در منچستر نیست، این گونه پاسخ داد: نمی دانم. دخترم بیست سال سن دارد و در دانشگاه درس می خواند و پسرم هم در مدرسه فوتبال در لندن است. آنها دیگر مثل دوران بچگی نمی توانند هر جا من رفتم دنبالم بیایند. این برای نخستین بار است که خانواده ام در جایی زندگی می کنند و خودم در جایی دیگر هستم و واقعا این شرایط برایم آزار دهنده است.

مورینیو با امید زیادی به منچستر یونایتد رفت و هواداران این تیم پرطرفدار انگلیسی امیدوار بودند که این مربی سرشناس بتواند تیم محبوب آنها را به روزهای اوج برگرداند، اما شیاطین سرخ تا الان ناامید کننده ظاهر شده اند و شکست سنگین برابر چلسی، مورینیو را در شرایط بسیار بدی قرار داده است.

منچستر یونایتد در جام اتحادیه انگلیس باید برابر منچستر سیتی به میدان رود و پیروزی در این دیدار می تواند تیم مورینیو را از بحران خارج کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.