قدس آنلاین- یزد : معاون فرهنگی ستاد عالی کانون های مساجد گفت: یکی از اولویت های اساسی ما فعالیت در زمینه کارهای عمیق دینی و ارزشمند است که در این راستا سعی داریم از حوزه های مختلف از جمله کانون های روستایی نیز این فعالیت ها را گسترش دهیم.

 یکی از اولویت های اساسی ما فعالیت در زمینه کارهای عمیق دینی و ارزشمند است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مرتضی طاهریان در دیدار با علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فعالیت های فرهنگی در مساجد اظهارداشت :  ما در کشور ظرفیت های مناسبی را در زمینه های تئاتر، سرود و بخش های مختلف هنری شناسایی کرده ایم که بایستی با حمایت های مختلف آنها را فعال تر از گذشته کنیم که از جمله این برنامه های کنگره امام سجاد (علیه السلام)، مسابقات کشوری سرود کانون ها است.

علی غیاثی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد گفت: با توجه به ظرفیت های مساجد و کانون ها ما معتقدیم که بخش هنری و بعد هنری مساجد نیز بایستی تقویت شود.

وی افزود: کارهای مفاخر دینی و مذهبی باید در مساجد شروع شود تا بتوان به عمق دین و اسلام پی برد.

غیاثی تصریح کرد: کانون های مساجد باید علاوه بر فعالیت های قرآنی و برنامه های مناسبتی بتوانند محرکی برای افراد فعال فرهنگی و هنری باشد تا کارهای ارزشمند و مفاخر تحویل جامعه داده شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.