قدس آنلاین: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به ساماندهی حواشی شهر مشهد گفت: اداره اوقاف در رفع مشکلات حاشیه مشهد نقش کلیدی را به عهده گرفت.

 اوقاف در تحول وضعیت نامناسب حاشیه شهر مشهد ایفا کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد علم الهدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی که در تالار نور برگزار شد، اظهار کرد: نکته ای که در دوره مدیریتی حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد قابل تقدیر است این است که اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی که در نظام تشکیلاتی جایگاه سنتی و مخصوصی داشت را به نهادی مردمی و انقلابی تبدیل کرد.

وی افزود: با صدور فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل ستاد فرهنگی فعالیت های حاشیه شهر، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدامات موثری داشت و با وجود همکاری های تمامی مجموعه ها نقش این اداره کل کلیدی‌تر بود و وضعیت حاشیه شهر مشهد را به طور کلی متحول کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مجموعه برداشت ها فعالیت در یک نهاد انقلابی است، گفت: اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریتی حجت‌الاسلام گنابادی‌‎نژاد در همه موضوعات به ویژه وقف شایسته تقدیر است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: انتخاب حجت الاسلام احمدزاده که در تمام فعالیت های حجت الاسلام گنابادی نژاد همسنگرش بود، گزینه مناسبی برای مدیرکلی این مجموعه بود؛ زیرا شخصی از دل همین نهاد انتخاب شده است تا برنامه ها در همان خط و ربط ادامه یابد.

وی بیان کرد: امیدواریم همه مسئولان در اجرای وظایف خود موفق باشند به خصوص تکلیف اخیری که مقام معظم رهبری بر دوش همگان گذاشتند و باید همه مجموعه ها به صورت یک تشکیلات انقلابی در بیایند و اقداماتشان نیز به صورت انقلابی باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.