قدس آنلاین: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سیاست اوقاف و امورخیریه با تغییر مدیران عوض نمی‌شود و برنامه چشم‌انداز ما مشخص است.

سیاست اوقاف و امور خیریه با تغییر مدیران عوض نمی‌شود
به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی محمدی سیرت در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در محل تالار نور مشهد، اظهار کرد: باید مشکلات عرصه اوقاف حل شود زیرا امروز با پیشرفت تکنولوژی دیگر معنا ندارد که بسیار از مشکلات ما وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: یکی از دعاهای حضرت امام سجاد(ع) که فردا به روایتی سالروز شهادت ایشان است، از خداوند می‌خواهد که خدایا مرا در راستای اطاعت و بندگی خودت به کار بگیر.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: رهبری در سال 91 به ما گفتند که هدفتان اطاعت از خدا باشد و به همین فراز از دعا اشاره کردند که در ادامه آن آمده است که مرا نسبت به آنچه روزی من می‌شود قانع کن و به من روحیه شکرگذاری عطا کن آنگونه که تو از من راضی باشی.
محمدی سیرت  خاطرنشان کرد: خداوند به ما نعمت‌های فراوانی عطا کرده است که هم فردی است و هم اجتماعی؛ هم مادی است و هم معنوی و یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که ما در اختیار داریم برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: درک و فهم این نعمت بزرگ ممکن نیست مگر از صحبت‌های دشمن؛ هنری کیسینجر در جایی می‌گوید کاری که انقلاب اسلامی با ما کرد فقط این نبود که منافع مالی را از ما بگیرد بلکه این است که آقایی ما را شکست و به دنیا این پیام را داد که می‌توان با آمریکا جنگید و به پیشرفت هم رسید.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: هانتینگتون می‌گوید اسلام پیش از 1979 فقط دستور العملی برای زتدگی فردی بود اما خمینی از این آموزه‌ها نسخه حکومتی را استخراج کرد که دشمن اصلی لیبرال دموکراسی است.
محمدی سیرت بیان کرد: فرد دیگری می‌گوید تاریخ به نقطه عطفی رسیده است که مسیر آن را خمینی و خامنه‌ای قرار داده‌اند.
وی با بیان اینکه نتانیاهو به قدرت انقلاب معترف است؛ گفت: او می‌گوید خامنه‌ای از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل الطارق در مراکش را به لرزه انداخته و با حرف‌هایش مردم را به خود جلب کرده است.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: رهبری به سازمان اوقاف گفتند هیچ دستگاهی نمی‌تواند سکولار باشد و اوقاف هم از این قاعده مستثنی نیست.
محمدی سیرت ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که در سه ماموریت اصلی خود یعنی موقوفات، امام‌زادگان و قرآن به خوبی عمل کنیم.
وی تصریح کرد: یکی از کسانی که همواره کارهای سخت و ابتدا به ساکن ما را انجام می‌داد جناب آقای گنابادی‌نژاد بودند و این رفتن به آستان قدس رضوی و خدمت ایشان به امام رضا(ع) نتیجه خدمت به موقوفات، امام زادگان و قرآن است و امیدواریم که این ماموریت ایشان برایشان دربردارنده تجارب نورانی و بابرکت باشد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: ما پیشنهاد تشکیل شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی موقوفات سراسر کشور را به رهبری داده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم شاهد تحقق این امر باشیم.
محمدی سیرت افزود: ما پیشنهاد دادیم که به ما فردی را برای جایگیزینی ایشان معرفی کنند و گزینه‌های متعددی بررسی شد که از این میان به حجت‌السلام احمدزاده رسیدیم که مورد تایید بودند و ما خوشحالیم که ایشان این قبول مسئولیت را داشتند.
وی عنوان کرد: امیدوارم همه مدیران و نهادها همکاری بیشتری با جناب آقای احمدزاده داشته باشند تا بتوانیم با شرایط بهتری به اهدافمان دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.