قدس آنلاین- بیرجند:رئیس دانشگاه بیرجند گفت: آموزش عالی در خراسان جنوبی بهره‌ور است و در این راستا هر چه سرمایه‌گذاری انجام شود نتیجه خوبی خواهد داشت و قطعاً موفق خواهیم بود.

آموزش عالی در خراسان جنوبی بهره‌ور است / دانشگاه بیرجند به لحاظ مقالات علمی در رده‌های بالا قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، خلیل خلیلی امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی اظهار داشت: همه ما باید در جهت اهداف کلان گام برداریم.

وی افزود: در استان خراسان جنوبی به لحاظ کارکرد اجتماعی مشاغلی از قبیل توریسم فعال نیست اما کشاورزی زرشک و زعفران و سایر محصولات وجود دارد.

رئیس دانشگاه بیرجند بیان کرد: همچنین در استان صنعت خاصی وجود ندارد و آنچه که در این منطقه رونق بسیار خوبی دارد مسئله آموزش و دانشگاه‌ها است.

خلیلی با اشاره به اینکه شهرستان بیرجند یک شهر دانشگاهی است تصریح کرد: دانشگاه بیرجند وارد چهل و یکمین سال عمر خود شده است و تاکنون در این دانشگاه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به نتیجه کارکردهای آموزشی شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: در این راستا در ورودی های آموزشی ورودی کنکور به لحاظ رتبه در چارک اول قرار داریم.

رئیس دانشگاه بیرجند یادآور شد: آموزش عالی در خراسان جنوبی بهره‌ور است و در این راستا هر چه سرمایه‌گذاری انجام شود نتیجه خوبی خواهد داشت و قطعاً موفق خواهیم بود.

خلیلی با اشاره به اینکه دانشگاه بیرجند قطب نگه دارنده جمعیت است اظهار داشت: این دانشگاه به لحاظ مقالات علمی در رده‌های بالای دانشگاه‌های کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از نظر سهم سلامت علمی نیز سال گذشته 2 نفر در استان معرفی شدند افزود: دانشگاه بیرجند خود را همراه و هم‌سو با پارک علم و فناوری می‌داند زیرا اهداف آنها یکی است و در جهت رسیدن به اهداف تلاش می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.