قدس آنلاین - زابل :رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: همچون سنوات گذشته جمعی از هیئات مذهبی و عاشقان امام رضا(ع) از منطقه سیستان بصورت کاروانی و با پای پیاده در دهه پایانی ماه صفر راهی مشهد مقدس می‌شوند.

عزاداران سیستانی در حرم امام رضا(ع) اجتماع می‌کنند

  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: جمعی از هیئات مذهبی و عاشقان امام رضا(ع) از منطقه سیستان به‌صورت کاروانی و با پای پیاده در دهه پایانی ماه صفر راهی مشهد مقدس شده و در بارگاه ثامن‌الحجج(ع) اجتماع می‌کنند.

حجت‌الاسلام محسن عارفی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل  گفت: همچون سنوات گذشته جمعی از هیئات مذهبی و عاشقان امام رضا(ع) از منطقه سیستان بصورت کاروانی و با پای پیاده در دهه پایانی ماه صفر راهی مشهد مقدس می‌شوند.

وی بیان کرد: در نشستی که بدین منظور با حضور مدیران هیئات مذهبی اعزام کننده برگزار شد، مقرر شد کلیه کاروان‌ها و هیئات مذهبی در سالروز شهادت امام رضا(ع) در جوار ثامن الحجج اجتماع کرده و عزاداری سنتی سیستان را برپا کنند. رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل افزود: قریب به پانصد نفر به‌صورت گروهی و هیئتی و افرادی نیز با پای پیاده، از کودک سه ساله تا پیرمرد و پیرزن ۹۰ ساله، از مادران فرزند در آغوش گرفته تا جانبازان صحنه‌های دفاع مقدس، از جوان دانشجو گرفته تا استاد حوزه و دانشگاه در این کاروان‌ها حضور دارند. عارفی با بیان اینکه مردم سیستان ارادت مثال زدنی به امام علی‌ابن موسی الرضا(ع) دارد، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اسکان و خوراک و برنامه‌های جانبی حضور در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج و بهره‌گیری از برکات معنوی آن ایام صورت پذیرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.