سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: تعبیر من از برد و باخت در این بازی مثل این است که پول‌مان را از این جیب به آن جیب بگذاریم.

تحلیل کمالوند از دربی تبریز؛ امتیاز این بازی از این جیب به آن جیب است!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دربی تبریز گفت: بازی با تراکتورسازی یک بازی کاملاً عادی برای ماست که برد آن بیشتر از سه امتیاز و نه مساوی بیشتر از یک امتیاز دارد. رابطه خوبی بین خوبی بین دوباشگاه حاکم است و امیدوارم هر تیمی حقش است به پیروزی برسد.

کمالوند افزود: خدا کند هیچ اتفاق حاشیه‌ای و تنش‌زا را در بازی فردا شاهد نباشیم، هرچند که دربی آذربایجان با همه‌جا متفاوت است و معمولاً بدون تنش به پایان می‌رسد. تعبیر من از برد و باخت در این بازی مثل این است که پول‌مان را از این جیب به آن جیب بگذاریم. امیدوارم در وهله اول یک بازی خوب و دیدنی را تماشا کنیم. 

وی ادامه داد: یکی، دو هفته است تمام توان‌مان را روی خط حمله گذاشته‌ایم. ما موقعیت خوب گیر می‌آوریم، اما استفاده کمتری از آنها می‌کنیم. هرچند که روندمان روبه رشد و راضی‌کننده است و باکیفیت بازی می‌کنیم، اما درزدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم.

کمالوند در مورد میزبانی از هواداران تراکتورسازی گفت: در بازی فردا در حقیقت تراکتورسازی میزبان است، چون خیل عظیم هواداران طرفدار این تیم هستند و ما هم ادا و اصول بلد نیستیم که بگوییم 10 درصد یا 20 درصد برای هواداران این تیم است، قدم‌شان روی چشم، هرچند که با محدودیت جا مواجه هستیم، اما امیدوارم هواداران بیایند و هر جا که دوست دارند بنشینند، چون فوتبال آذربایجان مدیون تراکتورسازی است. شرمنده‌ایم که بیشتر جا نداریم، اما سعی می‌کنیم با همین بضاعت کم هم پذیرایی خوبی از آنها داشته باشیم.

سرمربی گسترش در مورد حضور چراغپور در این تیم گفت: چراغپور با نظر مساعد من آمد و از هیئت مدیره تشکر می‌کنم که این بار هم خواسته مرا فراهم کرد. با چراغپور در چهار مقطع همکاری کردم و خاطرات خوبی از او دارم. او با روی باز پیشنهاد ما را پذیرفت و منبعد در خدمت ایشان هستیم.

وی در مورد غایبان دیدار فردا گفت: یکی، دو نفر نصفه و نیمه مصدوم هستند که امشب وضعیت‌شان مشخص می‌شود، با این حال بعید است کسی نرسد و فکر کنم برای دربی همه را داشته باشیم.

کمالوند گفت:‌ باور کنید در بازی با تراکتورسازی روی برد و باخت فکر نمی‌کنم و دوست دارم بازی جذاب شود، امتیاز آن هم راه دوری نمی‌رود و در فوتبال آذربایجان می‌ماند. امیدوارم در این بازی فرهنگ بالای تماشاگران را شاهد باشیم و بعد هم یک بازی جذاب را ببینیم. 

وی تأکید کرد: قلعه‌نویی صمیمی‌ترین دوست من است و علاوه بر اینکه به او احترام می‌گذارم، اعتقاد دارم او بهترین مربی تاریخ لیگ برتر است. علاوه بر آن معتقدم بازیکنان دو تیم به هم تعلق‌خاطر دارند و حرمت هم را حفظ می‌کنند و اینکه می‌گویید به سر و صورت هم می‌زنند شاید یک مقدار زیاده‌روی باشد. هر دو تیم حرمت هم را نگه می‌دارند و مثل پارسال که امیرخان آمد و ما یک بازی دوستانه و رفاقتی را انجام دادیم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.