قدس آنلاین - کاهانی مقدم: قاتل فراری که تیرماه سال گذشته با شلیک گلوله جوانی را در یکی از روستاهای مشهد به قتل رسانده بود، روز سه‌شنبه دستگیر شد.

قاتل فراری در محاصره پلیس گرفتار شد

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی با اعلام این خبر به خبرنگار قدس آنلاین گفت: این متهم 35 ساله که کریم نام دارد، سی و یکم تیرماه سال گذشته طی نزاعی دسته جمعی بین چند نفر از اراذل و اوباش در یکی از روستاهای حاشیه شرق مشهد، با شلیک گلوله جوان 37 ساله‌ای به نام علی را نقش زمین ساخت و متواری شد.

وی افزود: با گزارش این نزاع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با توجه به اهمیت موضوع، تیمی از مأموران شعبه عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی موضوع را به طور ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

سرهنگ هادی شیرمحمدی ادامه داد: تحقیقات میدانی این مأموران حاکی از آن بود که هفت نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در یکی از روستاهای حاشیه شرق مشهد، پس از مشاجره لفظی با سلاح گرم با یکدیگر درگیر شده‌اند که کریم با شلیک گلوله علی را که او نیز مسلح به اسلحه کلاشینکف بوده مجروح کرده و متواری شده است.

وی گفت: علی نیز در مسیر انتقال به بیمارستان شهر فریمان توسط دو نفر از دوستانش، داخل خودروی سواری سمند آنها به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی تصریح کرد: در همین حال تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از انجام تحقیقات گسترده و پیگیریهای مستمر سرانجام روز سه‌شنبه آخرین محل اختفای متهم به قتل را که دائماً در حال جابجایی و تغییر مکان بود، در محدوده بلوار طبرسی شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی با همکاری اکیپی از کارآگاهان اداره ویژه جنایی پلیس آگاهی به محاصره خود درآوردند.

این مأموران سپس در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم و همدستش ابوالفضل را که در این مخفیگاه در حال استراحت بودند، به دام انداخته و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ شیرمحمدی گفت: کریم (متهم به قتل) که چندین فقره سابقه شرارت و نزاع دسته جمعی در پرونده خود دارد، پس از انجام تحقیقات و بازجویی‌های تکمیلی به همراه همدستش در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.