دونالد ترامپ به اظهارات "جو بایدن" علیه خود واکنش نشان داد.

واکنش ترامپ به اظهارات "آقای جان سخت"

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته اعلام کرد جنگیدن با "جو بایدن،" معاون رئیس جمهور آمریکا را دوست دارد. وی این اظهارات را چند روز پس از آن مطرح کرد که بایدن گفته بود ای کاش می توانست با نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا دست و پنجه نرم کند.

ترامپ گفت: من هم این را دوست دارم. آقای جان سخت. می دانید او آقای جان سخت است. می دانید چه زمانی جان سخت است؟ زمانی که خودش پشت یک میکروفون می ایستد. بعضی کارها هست که انسان در زندگی دوست دارد.

جو بایدن هفته گذشته در انتقاد از اظهارات زشت و ناپسند ترامپ در خصوص آزار جنسی زنان گفته بود: ای کاش می توانستم ترامپ را پشت یک سالن ورزشی گیر بیاورم و با وی دست و پنجه نرم کنم.

بایدن در ادامه اعلام کرد: مطبوعات همیشه از من می پرسند آیا نمی خواهم با وی گفتگو کنم؟ نه ولی ای کاش در دوران دبیرستان بودیم و می توانستم او را پشت یک سالن ورزشی گیر بیاورم. من این آرزو را دارم.

جو بایدن به یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است؛ بخصوص در مورد مسئله آزار جنسی زنان که در دوران معاونت ریاست جمهوری خود بر آن تأکید کرده است.

ترامپ در یک نوار ویدئویی مربوط به سال 2005 سخنان زشت و نفرت انگیزی علیه زنان مطرح کرده است. وی گفته بود: "زمانی که ستاره باشی، زنان به تو اجازه هر کاری را می دهند." همچنین در روزهای اخیر بسیاری از زنان ترامپ را به سوء رفتار جنسی متهم کرده اند. اینگونه مسائل باعث کاهش محبوبیت ترامپ در بسیاری از نظرسنجی ها شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.