نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید جاویدالاثر مدافع حرم، علی آقاعبداللهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهدای مدافع حرم در مسیر اعتقادشان جان دادند/ رسیدگی به خانواده شهدا کمترین کار مسئولان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) با حضور در منزل خانواده شهید جاویدالاثر مدافع حرم، علی آقاعبداللهی با تأکید بر حفظ جایگاه خانواده شهدای مدافع حرم گفت: ما در برابر عظمت و بزرگی خانواده شهدا کاری که در خور شأن آنها باشد، نمی‌توانیم انجام دهیم و باید تلاش کنیم مسیر آنها را ادامه دهیم.

وی تأکید کرد: باید بتوانیم از ارزش‌هایی که شهدای مدافع حرم برای حفظ آنها جان خود را فدا کردند، پاسداری کنیم.

پزشکیان با بیان این که این شهدا دین بزرگی بر گردن ما و مردم این کشور دارند و رسیدگی به خانواده شهدا کمترین کار مسئولان است، خاطرنشان کرد: برای آدمی چیزی بالاتر از جان وجود ندارد اما شهدای مدافع حرم در راه اعتقادشان جان خود را فدا کردند و این ما هستیم که باید تلاش کنیم مسیر آنها گم نشود و فداکاری آنها نه تنها فراموش نشود بلکه به نسل‌های آینده منتقل گردد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با اهدای لوح تقدیر ضمن تجلیل از خانواده شهید آقاعبداللهی، بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره و مسیر نورانی شهدای مدافع حرم تأکید کرد.

گفتنی است شهید مدافع حرم علی آقاعبداللهی فرزند یکی از کارکنان بازنشسته مجلس شورای اسلامی است که سال گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.