نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح درباره عدم برخورد با حدود ۳۰۰ کیلومتر دریاخواری و ساحل خواری شدند.

آقای رئیس جمهور! چرا با ۳۰۰ کیلومتر دریاخواری برخورد نمی کنید؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (5 آبان 95) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به وزیر نفت خواستار توضیح علت عدم تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران وزارت نفت شد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد به اتفاق 70 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر دفاع خواستار توضیح علت عدم اجرای قانون راجع به تسری مواد 79 و 83 قانون استخدامی نیروهای انتظامی به کارکنان ارتش و سپاه موضوع احتساب ارشد تحصیلی در نیروهای مسلح شدند.

علیرضا محجوب و نادر قاضی پور نمایندگان تهران و ارومیه به وزیر کشور لزوم تعقیب قضایی شهرداری تهران برای فروش مال غیر را متذکر شدند و به رئیس جمهور نیز در خصوص برگزاری جلسات اداری در ساعات مراجعه مردم تذکر دادند و خواستار توضیح علت عدم برخورد با حدود 300 کیلومتر دریاخواری و ساحل خواری شدند.

علی معیار محمدی،‌ شادمهر کاظم‌زاده، یحیی کمالی پور، محمدرضا نجفی، نمایندگان زاهدان، دهلران، جیرفت و تهران به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم بازنگری در فرایند انتخابات نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظرات را متذکر شدند.

نماینده مردم همدان به رئیس جمهور لزوم نظارت بر دستگاه‌های امور متولی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی را متذکر شد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به وزیر دادگستری خواستار توضیح علت صدور دستورهای موقت بی دلیل توسط دیوان عدالت اداری برای افراد غیر محق شد.

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان به وزرای اقتصاد و دادگستری لزوم پیگیری تخلفات و سوءاستفاده مدیران موسسات مالی ورشکسته نظیر ثامن الحجج ،‌پدیده و پردیسان را متذکر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.