تهیه‌کننده برنامه «ایرانی آنلاین» گفت: «ایرانی آنلاین» یک برنامه تعاملی با ایجاد بستری در فضای مجازی است. گروهی از مخاطبان را از سراسر کشور و شایدم از کشورهای دیگر تشکیل داده بودیم که همراه رادیو ایران بودند و از خلاقیتشان بهره بردیم.

در «ایرانی آنلاین» از همه فرصت ها بهره بردیم

به گزارش قدس آنلاین «حسین معصومی» تهیه کننده برنامه «ایرانی آنلاین» که عنوان بهترین برنامه تعاملی و تندیس برتر را در جشنواره جهانی AbU کسب کرده، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: «ایرانی آنلاین» یک برنامه تعاملی با ایجاد بستری در فضای مجازی است. گروهی از مخاطبان را از سراسر کشور و شایدم از کشورهای دیگر تشکیل داده بودیم که همراه رادیو ایران بودند. این گروه با ریز موضوعاتی همچون سالمندان، کودکان، ترافیک، احترام به حقوق شهروندی، محیط زیست و غیره فعالیت می‌کرند. ما نظرات آنها را به اشتراک گذاشتیم و از ایده ها و خلاقیت های آنها استفاده کردیم.
وی ادامه داد: در این مسیر من تجربه برنامه تعاملی «راه شب» را داشتم که این برنامه دوشنبه شبها از رادیو ایران پخش می‌شود.
وی در پاسخ به اینکه چقدر مطمئن بودید که این برنامه می‌تواند در abu موفق بشود؟ عنوان داشت: بله فکر می‌کردم. چون ما با یک تیم برنامه را تهیه کرده بودیم و از مشاوره های آنها بهره می‌بردیم.
معصومی با بیان اینکه از سال 84 با سردبیری وارد سازمان شدم و در حال حاضر تهیه کننده برنامه‌های «به افق آفتاب»، «راه شب»، «دور عاشقان» و ویژه برنامه‌های مختلف رادیو ایران هستم، تصریح کرد:  در جشنواره پیر غلامان که سال گذشته و امسال برگزار شد، مقام اولی را هم از آن خود کردم. همچنین در سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو مقام اول را کسب کردم و در چند جشنواره داخلی رادیو هم برتر شدم.
وی در پایان گفت: برنامه سازان کشورهای دیگر دیدشان نسبت به برنامه سازان ایرانی خوب است. چون در دوره‌های مختلف صدای جمهوری اسلامی ایران همیشه رتبه‌های بالای این رقابت‌ها را به خودش اختصاص داده است و همیشه رادیو خوب عمل کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.