تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از چهار شبکه رادیویی پخش خواهند شد.

نمایش های رادیویی جدید از ابتدای هفته آینده در 4 شبکه مختلف

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، شبکه رادیویی فرهنگ با پخش نمایش «گلاب» به استقبال هفته جدید خواهد رفت. این نمایش به نویسندگی زهرا کولیوند درباره خرمشهر نماد پیروزی و مقاومت نوشته شده است.

«گلاب» به کارگردانی هاجر کوشکی، تهیه کنندگی ژاله محمد علی و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ساعت ۱۳:۰۰ روی آنتن رادیو فرهنگ می رود و رضا طاهری صدابرداری آن را بر عهده دارد که  داستان آن درباره دختر یک خانواده است که تلاش دارد با کار کردن به خانواده اش کمک کند.

«پارک نیلوفر» را که از روز شنبه ۸ آبان  از رادیو ایران پخش می شود حمیدرضا پورعلی محمد نوشته و داستان تلاش خانمی است که به تازگی مدیر پارکی به نام  نیلوفر شده و در این بین اتفاقاتی رخ می دهد که در این نمایش خواهید شنید.

رحمان باقریان، علی میلانی، محمد شریفی مقدم، امیر عباس توفیقی، نگین خواجه نصیر، محمد یگانه، کرامت رودساز، سلمان خطی، محسن بهرامی، بهادر ابراهیمی و تعداد زیادی از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در «پارک نیلوفر» به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی ژاله محمد علی، کارگردانی اکبر زنجانپور، صدابرداری پیروز صدرایی، گویندگی فریبا طاهری و افکت نرگس موسی پور از روز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ از رادیوایران  پخش می شود.

رادیو تهران هم ساعت ۱:۳۰ بامداد  نمایش رادیویی «بدون عشق» را برای علاقه مندان پخش می کند. نمایش «بدون عشق» را نگار بقراطی نوشته که داستان زندگی خانواده ای است که فرصت زیادی برای با هم بودن ندارند و... .

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون رویا فلاحی، نوشین حسن زاده، ایوب آقاخانی، میرطاهر مظلومی، راضیه مومیوند، بهرام سروری نژاد و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

«بدون عشق» به کارگردانی فریدون محرابی، تهیه کنندگی ژاله محمد علی، صدابرداری علی حاجی نوروزی، گویندگی : میرطاهر مظلومی  و افکت : نرگس موسی پور تهیه و تولید شده است.

همچنین سریال رادیویی «قلب گمشده» به نویسندگی عباس شیرمحمدی از رادیو سلامت  پخش می شود و ماجرای این نمایش درباره مردی است که پس از فوت همسرش با زنی به نام لیلی ازدواج می کند اما تنها فرزندش حاضر نیست او را به مادری بپذیرد و در این بین اتفاقاتی می افتد که...

در «قلب گمشده» هنرمندانی چون شمسی صادقی، محمد عمرانی، مینو جبارزاده، فریبا طاهری، مهدی نمینی مقدم، راضیه مومیوند و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی مهتاب امینی از روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن رادیو سلامت می رود.

سایر شبکه های رادیویی نیز با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته جدید خواهند رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.