صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (پنجشنبه) بازار آزاد تهران، با افزایش نرخ دلار، یورو و پوند روبرو شدند. در مقابل، طلا نوسان قیمت کمتری نسبت به دیروز دارد.

افزایش بهای ارز در بازار آزاد ادامه دارد/ ثبات نسبی قیمت طلا

به گزارش ایرنا، معاملات ثبت شده صرافی های مجاز سراسر کشور در سامانه سنا تا ظهر امروز نشان می دهد که نرخ فروش دلار آمریکا امروز با ۱۳۲ ریال رشد نسبت به چهارشنبه، به ۳۶ هزار و ۱۳۶ ریال رسید.
ظهر دیروز (چهارشنبه) فعالان بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با ۷۱ ریال افزایش قیمت نسبت به روز پیش از آن، ۳۶ هزار و چهار ریال معامله کردند.
امروز هر یورو نیز ۳۹ هزار و ۸۷۵ ریال داد و ستد شد که در همسنجی با دیروز ۳۴۴ ریال گران تر شده است. ظهر دیروز (چهارشنبه) هر یورو با ۱۳ ریال کاهش قیمت نسبت به روز پیش از آن به ۳۹ هزار و ۵۳۱ ریال رسید. 
هر پوند انگلیس تا ظهر امروز با ۶۰ ریال افزایش، ۴۴ هزار و ۴۴۰ ریال قیمت گرفت. چهارشنبه این ارز با ۱۱۰ ریال کاهش قیمت، ۴۴ هزار و ۳۸۰ ریال فروخته شد.

** قیمت طلا
بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون ریال و هر قطعه نیم سکه با ۱۰ هزار ریال کاهش قیمت، پنج میلیون و ۵۹۰ هزار ریال داد و ستد شد.
در معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه ربع سکه با ۱۰ هزار ریال افزایش بها نسبت به دیروز، دو میلیون و ۹۷۰ هزار ریال فروخته شد اما قیمت سکه یک گرمی با ۲۰ هزار ریال کاهش به یک میلیون و ۸۵۰ هزار ریال رسید.
بر پایه اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار با دو هزار ریال افزایش، یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۱۹۰ ریال شد و هر اونس طلا نیز با دو دلار و ۵۰ سنت رشد، قیمت یک هزار و ۲۶۹ دلار و ۹۰ سنت را رقم زد. 
این اتحادیه برای امروز، قیمت هر دلار را ۳۶ هزار و ۱۱۲ ریال و هر یورو را ۳۹ هزار و ۶۳۲ ریال اعلام کرده است.
به گزارش ایرنا، بانک مرکزی امروز بهای هر دلار آمریکا را با کاهش نسبت به دیروز ۳۱ هزار و ۷۵۱ ریال، پوند انگلیس و یورو را با افزایش، به ترتیب ۳۸ هزار و ۷۸۶ ریال و ۳۴ هزار و ۶۱۵ ریال تعیین کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.