آیت‌الله جوادی آملی امنیت را در کنار بعد سخت آن واجد ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی عنوان کردند و اظهار داشتند: دروغ و کتمان حقیقت امنیت را مخدوش کرده و باورهای جامعه را لرزان میکند.

در دیدار آیت‌الله جوادی آملی و شمخانی چه گذشت؟ + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله العظمی جوادی املی در قم دیدار و پیرامون وضعیت سیاسی، فرهنگی و امنیتی کشور با ایشان گفتگو کرد.

شمخانی در جریان این دیدار که با حضور استاندار قم و معاونین دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برگزارشد فرهنگ غنی انقلاب اسلامی را منشاء تولید قدرت نرم در عرصه های مختلف داخلی و خارجی و خلق موفقیتهای کم نظیر عنوان کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه و نقش تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران در معادلات و مناسبات منطقه ای و بین المللی افزود: اعتبار و اقتدار ایران که سرچشمه ایجاد امنیت و ثبات پایدار در کشور است دستاوردی ارزشمند و پشتوانه ای محکم برای شکل گیری جهش در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ضرورت تلاش مستمر برای تعمیق باورهای فرهنگی و اعتقادی و مقابله با تلاش برنامه ریزی شده نطام سلطه برای تهی سازی معنوی نسل جدید اظهارداشت: کم توجهی به بازتولید ونشر ارزشهای فرهنگی، شکل گیری اسیبهای شکننده در حوزه امنیت ملی را بدنبال خواهد داشت.

شمخانی با تجلیل از مقام علمی و دینی حضرت ایت الله العظمی جوادی املی افزود: تعقل دینی و مجاهدت علمی علمای فاضل، روشن بین وارزشمندی چون حضرتعالی سرمایه کم نظیری است که طرحهای متعدد دشمنان برای ایجادفتنه مذهبی در کشورماخنثی کرده اند.

حضرت ایت الله العظمی جوادی املی نیز در این دیدار با اشاره به پیامهای سه گانه قران کریم در ابعاد بومی و ملی ، منطقه ای و جهانی اظهار داشتند: پیام وحی در کنار توجه به مسلمانان و اهل ایمان به هدایت اخلاقی و معنوی اهل کتاب و کفار هم توجه نموده است است.

ایشان پیام امام حسین(ع) به عنوان قران ناطق در قیام عاشورا را نیز دارای ماهیت سه گانه ذکر شده عنوان کردند و اظهار داشتتد: این پیام امروز  هم در عرصه های مختلف کاملا  نافذ و تاثیر گذار است

ایشان امنیت رادر کنار بعد سخت ان واجد ابعاد فرهنگی ،اقتصادی واجتماعی عنوان کردند و اظهار داشتند: دروغ و کتمان حقیقت امنیت را مخدوش کرده و باورهای جامعه را لرزان میکند.

حضرت ایت الله العظمی جوادی املی با انتقاد از روشهای متداول در برخی رسانه ها که بدون توجه به اثرات سوءامنیتی وارونه نگاری، با رویکرد سیاسی و یکجانبه حقایق مسلم را کتمان می کنند افزودند: این گونه رفتارها و اقدامات مصداق بارز جاهلیت است.

ایشان اقتصاد مقاومتی را طرحی  عمیق و علمی  وراهبردی موثر برای رفع مشکلات اقتصادی کشور برشمردند و اظهار داشتند: اصلاح نظام بانکی و تطبیق ان با مبانی اسلامی برای سوق دادن منابع به سمت تولید، اصلی ترین اقدامی است که باید در چارچوب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به ان پرداخته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.