مردم آمریکا طی روزهای اخیر بر روی نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا تمرکز شده‌اند و او را بیشتر از رقیب دموکراتش مورد بازبینی قرار داده‌اند.

ترامپ توجه مردم آمریکا را بیشتر به خود جلب کرده تا کلینتون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، مردم آمریکا در مورد «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری این کشور مطالب بیشتری می‌خوانند و تصویر و صدای او را بیشتر از «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات می‌بینند و می‌شنوند.

از ماه جولای سال جاری تا به امروز حدود 78 درصد از گزارش‌هایی که از مردم آمریکا بدست آمده است نشان می‌دهد مردم مطالب بیشتری را در مورد ترامپ خوانده، شنیده و دیده‌اند. اما تنها 74 درصد از مردم در مورد کلینتون مطالبی را دنبال کرده‌اند.

طی 7 روز پایانی ماه اکتبر 83 درصد از مردم آمریکا مطالبی را در مورد ترامپ خواندند، شنیدند و دیدند در صورتی که این آمار برای کلینتون در همان بازه 78 درصد بود.

مردم آمریکا پس از اینکه گردهمایی حزب دموکرات پایان یافت و پس از آن هیلاری کلینتون در روز 11 سپتامبر هنگام سوار شدن به خودروی شخصی اش دچار غش و ضعف شد، وارد جو خروشانی شدند. در بقیه بازه‌های زمانی هر دو نامزد تقریبا شانه به شانه یکدیگر حرکت کرده و مورد بازبینی و رصد مردم آمریکا قرار گرفتند.

البته میزان رصد این دو نامزد انتخاباتی توسط مردم آمریکا در دوره‌های زمانی دیگر نیز تفاوت‌هایی داشته است که آن‌ها در زیر مشاهده می‌کنید:

ماه جولای: 75 درصد

ماه آگوست: 74 درصد

ماه سپتامبر: 77 درصد

ماه اکتبر: 80 درصد (بین روزهای 1 تا 24 اکتبر)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.