قدس آنلاین: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان رضوی گفت: در بحث صنعت همه باید به دغدغه های مقام معظم رهبری توجه داشته باشند و قضات در عمل به این مهم توجه کردند.

دغدغه های مقام معظم رهبری در بحث صنعت باید مورد توجه داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، سیدامیر مرتضوی نخستین همایش ملی صنعت، کارآفرینی و حمایت قضایی از سرمایه گذاری، گفت: در بحث صنعت همه باید به دغدغه های مقام معظم رهبری توجه داشته باشند و قضات در عمل به این مهم توجه کردند و در این رابطه بازدیدهای زیادی را از مجموعه های صنعتی داشتند و آسیب شناسی های این حوزه صورت پذیرفت و در جهت رفع این آسیب ها تلاش می شود.
وی افزود: در یکسال اخیر شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در سطح کشور بودیم که میزان کاهش این آسیب ها در خراسان رضوی چشمگیرتر از سایر استان ها بوده است و در بحث حمایت قضایی از سرمایه گذاری کمیته 5 نفره ای را فعال کرده ایم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل خراسان رضوی با بیان اینکه شیوه نامه ای جهت حل اختلاف واحدهای صنعتی داده شده است تا در جهت پیگیری و رفع مشکلات حوزه تولید اقدامات موثری صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در حوزه دارایی قضات را آموزش می دهد و پیگیر حل مشکلات موجود بخش صنعت در حوزه مالیات نیز هستیم و دستگاه قضایی در بحث پیشگیری هم پیشگام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.