از دید سرمربی سپاهان دیدار این تیم مقابل سایپا زشت‌ترین بازی لیگ برتر بوده است.

زشت‌ترین دیدار لیگ از نگاه ویسی؛ بازی سایپا - سپاهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش با سایپا گفت: با وجود اینکه کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین مساعد نبود، یکی از زشت‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و از نظر فنی، بازی خوبی نبود.

وی با انتقاد از داور بازی گفت: بازیکن ما با توجه به اینکه نه حمله حریف را قطع کرد نه خطای مستقیم داشت، اخراج شد و در بازی که باید برنده می‌شدیم، سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

ویسی افزود: گلگی دارم از اینکه می‌گویند مسئولان ما اصفهانی هستند و هوای تیم‌های اصفهانی را دارند و بابی شد برای رسیدن به این شرایط. راضی از یک امتیاز هستیم و می‌رویم برای بازی‌های بد.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: خطای بازیکن ما کاملا معمولی بود، بازیکن ما اخراج شد. وقت‌های اضافی نیز هیچ اتفاقی نداشت و 5 دقیقه شد و حداکثر 4 دقیقه بود. داوران برای ما قابل احترام هستند اما انتظار داریم تیمی که جوان شده، حقش توسط داور از دست نرود. نام یا مربی تیم‌ها نباید برای داوران مهم باشد. ناراحتم از داوری که صحنه‌های 50 - 50 را به سود سایپا گرفت.

ویسی در مورد اینکه به خاطر قهرمانی در لیگ، نگاه‌ها به شما عوض شده، اما امتیاز نمی‌گیرد، گفت: دنبال مقصر نیستیم چون شکل تیم خوب است و با اینکه 95 درصد تیم تغییر کرده اما خیلی راضی هستیم و آینده‌ای بسیار روشن و زیبا برای سپاهان رقم می‌خورد. همان طور که استقلال خوزستان دو سال نزدیک به لیگ یک برود اما قهرمان شد. این طور نیست که یک شبه ره صد ساله برویم. پارسال بازیکن یک میلیارد و 700 میلیونی داشتیم اما امسال با بازیکنان جوان تیم را بستیم. تا حالا هم این طور امتیاز گرفتیم، راضی کننده است.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه حسین پاپی با ناظر داوری درگیری لفظی پیدا کرده یا نه، گفت: من چیزی ندیدم اما اگر احساس کنم پاپی مقصر است، با او برخورد می کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.