پنجاه و ششمین شمارهٔ هفته‌نامهٔ خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای درخصوص انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا با عنوان «فروپاشی» منتشر شد.

۲ درس مهم از جنگ‌های احد و احزاب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، هفته‌نامهٔ خط حزب‌الله در گزارش هفتهٔ خود؛ «۲ درس مهم از جنگ‌های احد و احزاب» به تبیین ویژگی‌های سرنوشت‌ساز برای مردم و مسئولان در مواجهه با دشمن، پرداخته است.

این شماره همچنین به نقل از رهبر انقلاب آورده است: «این وضع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را شما نگاه کنید مناظرات این‌ها را، ببینید با هم چه کار دارند می‌کنند، به هم چه می‌گویند! یکی از این دو نفر هم رئیس‌جمهور خواهد شد؛ در کجا؟ در یک کشور بزرگ، پُرجمعیّت، ثروتمند و قلّهٔ دانش بشری. یکی از همین دو نفری که هستند، رئیس‌جمهور این کشور خواهد شد؛ بیشترین سلاح اتمی در اختیارش، بیشترین ثروت عالم در اختیارش، بزرگ‌ترین رسانه‌های دنیا در مشتش. رئیسش یکی از این دو نفری‌اند که شما می‌بینید چه هستند و که هستند. این به‌خاطر نبودن معنویّت است، این به‌خاطرِ نبودن ایمان است. ۹۵/۷/۲۸»

عکس ویژهٔ این هفتهٔ نشریه، تصویری از حضور رهبر انقلاب در کنفرانس بین المللی تجاوز و دفاع در مردادماه ۱۳۶۷ است.

نسخهٔ PDF نشریه در سه نسخهٔ تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI. IR قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.