یک دریادار آمریکایی ادعا کرد که ناوهای جنگی نیروی دریایی آمریکا و کشورهای متحد ۴ محموله سلاح از ایران به یمن را از آوریل ۲۰۱۵ میلادی تاکنون توقیف کرده اند.

از سال 2015 تا کنون 4 محموله سلاح ارسالی ایران به یمن توقیف شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، کوین دونگان دریادار آمریکایی در سخنانی در جمع خبرنگاران در یک پایگاه نظامی در جنوب غرب آسیا مدعی شده است که ناوهای جنگی آمریکایی و کشورهای متحد از آوریل ۲۰۱۵ تاکنون ۴ محموله سلاح از ایران برای یمن را توقیف کرده اند.

وی روز پنجشنبه در اظهاراتی گفت: کشتی های آمریکایی یا کشتی های ائتلاف ۴ محموله تسلیحاتی از ایران به یمن را تعقیب کرده اند. ما می دانیم که این سلاح ها از ایران آمده و مقصد آن را می دانیم.

اظهارات دونگان در شرایطی است که ژوزف ووتل رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا هفته گذشته ادعا کرد که ایران در حملات موشکی اخیر حوثی های یمن به ناوهای جنگی آمریکایی در دریای سرخ دست داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیا ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
    0 0
    مگه امریکا به عربستان سلاهای نا متعارف و ممنوعه برای کشتن زن وبچه ها ارسال میکنه بجای کسی بر میخوره ایران که تا بحال خیشتن داری کرده و چیزی به یمن نداده ولی اگرم بده حق مسلم ایرانه چون عربستان هم برای ایران تعهدید بحساب میاد البته تهدید نا قابل