۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: 469155

پیشنهاد آخر هفته فرهنگی از انتخاب هاب مناسب برای آخر هفته می‌گوید.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از  مسائل روزمره کند. 

سینمایی آخر هفته: 

فیلم سینمایی «متولد65»  به کارگردانی مجید توکلی داستان دختر و پسر جوانی را روایت می‌کند که با رویای پولدار شدن، خود را در شخصیت‌های مختلف اجتماعی جا می‌زنند و از این طریق می‌خواهند به خواسته‌های خود برسند! آنها به‌ طور اتفاقی به عنوان خریدار به ساختمانی مراجعه می‌کنند، ولی در ادامه با حقایقی روبرو می‌شوند... 

در این فیلم بازیگرانی چون: هنگامه حمیدزاده، پدرام شریفی، مریم سعادت، احسان امانی، علیرضا استادی، کامران ملکی، مهتاب ثروتی و... به ایفای نقش می پردازند. 


تئاتر آخر هفته: 

تماشاخانه سه نقطه این بار میزبان نمایشی شده است که جرقه اش از جنگ های داعش شروع شده و داستان یک عکاس جنگ را به تصویر می کشد. 

نمایش زندگی «من و موریس: به کارگردانی محمد جواد سجادی تا 15 آبان ماه هر شب غیر از شنبه ها ساعت 19:30 روی صحنه نمایش می رود. 


گالری آخر هفته: 

گالری ایرانشهر این بار میزبان  نمایشگاه انفرادی یکی از نقاشان هنرمند محمد کیوان شده است که تا 11 آبان ماه فرصت دارید از آن دیدن کنید. نمایشگاهی که در اوج سیاه بودن حرف هایی در دل خود نهان کرده است. 


آخر هفته کجا بریم؟ 

گاهی ممکن است به علت مشغله کاری رفتن به جاهایی که هزاران بار در طول زندگیمان رفته‌ایم، از باد ببریم. دیدن آلوچه‌های خوشمزه و آش داغ در شمال تهران آن هم دربند همیشه جذابیت خاص خودش را داشته. شاید بهتر باشد، آخر این هفته سری به دربند بزنید و خاطرات گذشته خود را یادآوری کنید. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.