قدس آنلاین- بیرجند: رئیس دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: تمام تلاش مان در مساجد این است که تمامی برنامه‌ها با وحدت رویه، پرهیز از تک‌روی و موازی‌کاری انجام شود.

تمام تلاش در مساجد وحدت رویه و پرهیز از تک‌روی و موازی‌کاری باشد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم سبزه‌کار  در همایش فعالان کانونهای مساجد شهرستان بیرجند با تأکید بر اینکه دستاوردهای کانونها و پایگاه‌های بسیج در جامعه معرفی شود و زمینه رشد افراد فراهم شود اظهار داشت: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد را فراموش نکنید و با همکاری بسیج این کانونها را فعال کنید.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند کانونهای فرهنگی و هنری مساجد را فراموش نکنید و با همکاری بسیج این کانونها را فعال و مؤثر کنید و به اموری بپردازید که متناسب با نیاز جوانانی باشد که در آنجا حضور می‌یابند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب گفت: مطالعه کنید و خود را مجهز و مسلح به صلاح معرفت و استدلال کنید و بعد به کانونهای فرهنگی هنری بروید و پذیرای جوانان باشید و با روحی خوش پذیرای آنان باشید.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی تصریح کرد: این فرمایشات مقام معظم رهبری به عینه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی وجود دارد.

سبزه‌کار بیان کرد: میثاق نامه‌ای به صورت نمادین در همه مساجد و کانونهای فرهنگی هنری مساجد، پایگاههای بسیج و ائمه جماعات وجود دارد و در عمل نیز هر جا که هستیم و جلسه‌ای است تأکید ما بر وحدت و تعامل با همه ارکان مسجد است.

رئیس دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه افتخارمان این است که در تمام امور با بسیج همکاری داریم تصریح کرد: دستاوردهای کانونهای فرهنگی و هنری و پایگاههای بسیج در جامعه معرفی شود و زمینه رشد برای افرادی که در این مکانها فعالیت می‌کنند فراهم شود.

سبزه‌کار افزود: مسئولان می‌توانند برای تشویق این جوانان از محصولات و تولیدات آنها در ادارات و ارگانهای دولتی استفاده کنند و خود مسئولان و فعالان مساجد نیز برای هدایای که در مجالس اهدا می‌شود از دستاوردهای کانونهای مساجد و پایگاههای بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی استفاده کنند تا هم جوانان در زمینه تولید تشویق شوند و هم گامی در جهت اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.