قدس آنلاین - کرمان: بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان با حضور استاندار کرمان، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، امام جمعه و فرماندار رفسنجان، خانواده شهدا و مسئولین شهرستان برگزار شد.

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی ،نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در این مراسم گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران می تواند ادعا کند که بعد از حیات حضرت امام(ره) توانسته ایم جبهه جهانی اسلام را شکل دهیم، جبهه های که در سوریه سربلند بوده و وضعیت کنونی آن مورد رضایت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی با تاکید براینکه شکست تروریست ها در موصل و حلب یعنی شکست همه قدرت های استکباری، افزود: این پیروزی ها را ملت غیور ایران، لشکر فاطمیون، زینبیون، حیدریون و حزب الله لبنان ترسیم نموده اند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران و امت شهیدپرور کرمان به فرمانده جبهه مقاومت، سردار سلیمانی افتخار می کند، یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، پس از تشریف فرمائی ابتدا رو به سردار سلیمانی کرده و دست او را فشرد و در بین این خیل جمعیت ایشان را در آغوش گرفته و می بوسدکه این برای ملت ایران افتخار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس به حمله گروه تروریستی داعش در خرداد 93 به عراق اشاره و خاطرنشان کرد: مردم شهرهای نجف و کربلا که چمدان و ساک های خود را برای خروج از کشور بسته بودند به محض شنیدن ورود سردار سلیمانی به کشور عراق، چمدان ها را زمین گذاشتند زیرا مطمئن بودند دیگر عراق سقوط نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با اشاره به اینکه عکس سه شخصیت ارزشمند (حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی) بر دیوارهای عراق خودنمایی می کند، گفت: این اقدام نشان از حیات شهدا و صادر شدن انقلاب اسلامی دارد.

وی تاکید کرد: این جبهه عظیم توانسته است نیروهای مخلصی را برای دفاع از اسلام در لقاء پرچم ولایت فقیه جذب نماید، افزود: امروز لشکر فاطمیون و زینبیون همچون شیر در سوریه در دفاع از اسلام و حرمین می جنگند و جان خود را نثار می کنند که این برای امت اسلام مایه عزت و افتخار است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه 10 شهید مدافع حرم استان کرمان، نیروهای بسیجی و سپاهی بودند که جان شیرین شان را تقدیم از دفاع حریم اهل بیت کرده اند، گفت: این شهدای معظم با نثار جان عزیزشان از انقلاب اسلامی حفاظت و حراست نمودند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور به تشییع پیکر مطهر شهید روحانی مدافع حرم (شهید سعید بیاضی زاده) در شهرستان های انار و رفسنجان و خیل عظیم مردم شهیدپرور در استقبال از این پیکر اشاره کرد و یادآور شد: تا این روحیه انقلابی و فداکاری در جامعه وجود داشته باشد، دشمن فکر تعرض به این کشور و نظام را نخواهد کرد.

وی در ادامه از علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان به عنوان مجاهد اقتصادی یاد کرد و افزود: استاندار کرمان در شرایط کنونی در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور حرکت می کند و خوشبختانه اقدامات بزرگ و خوبی در استان آغاز شده که امید می رود شاهد ثمرات آنها در آینده ای نزدیک باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.