قدس آنلاین - کرمان - استاندار کرمان گفت: در جلسه اخیر شورای عالی اجتماعی، ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج استان کرمان مطرح و مصوب شده است تا این ایده در 31 شهرستان بحرانی کشور اجرا شود.

جهت فعالیت شرکت های بزرگ در کرمان، مدیران تلاش کنند وجرات بخرج دهند

علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان گفت: 22 هزار میلیارد تومان بودجه متفرقه در اختیار وزارتخانه ها و سازمان های مستقل وجود دارد که مدیران نقش مهمی برای گرفتن اعتبار برای استان دارند.
وی با اشاره به اینکه پیگیری موافقتنامه های مثلث توسعه اقتصادی باید دنبال شود،یادآورشد: بسیاری از مجوزها طی سه سال معطل بود که در دو هفته اخیر دریافت شد و یکی از آنها پروژه پلاسمای خون با یک هزار و 200 میلیارد تومان است که آماده اجرا می باشد.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: پروژه گردشگری خبر به گفته رئیس سازمان محیط زیست کشور از کارهای درخشان در حوزه محیط زیست بعد از انقلاب است که آخرین امضای این پروژه روز گذشته انجام شد.
رزم حسینی با تاکید بر پیگیری و اجرای قرارداد تولید 3 هزار و 500 مگاوات برق در استان، گفت: هر هفته در تهران با وزرا و معاونان رئیس جمهور جلساتی درمورد مسائل استان کرمان برگزار می گردد و تلاش می شود نهاد قانونی داشته باشیم که کارهای توسعه استان در آینده به جد دنبال شود.
وی همگرایی و هماهنگی را نقطه قوت استان کرمان دانست و افزود: بسیاری از کارهای استان از طریق نمایندگان استان پیگیری می شود و معاون اول رئیس جمهور نیز برای پنجمین بار در آبان ماه به استان کرمان سفر خواهند کرد.
استاندار کرمان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با حضور مقام معظم رهبری در زمینه آسیب های اجتماعی، یادآورشد: در این راستا تاکید شده شورای اجتماعی کشور به ریاست رئیس جمهور تشکیل شود که جلسات مرتب برگزار می شود و هر شش ماه گزارش را به رهبر انقلاب ارائه می دهند.
رزم حسینی خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر شورای عالی اجتماعی، ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج استان کرمان مطرح و مصوب شده است تا این ایده در 31 شهرستان بحرانی کشور اجرا شود.
وی افزود: حرکت خوبی در زمینه فعالیت شرکت های بزرگ در مناطق اقتصادی استان در حال رخ دادن است و تلاش مدیران اجرایی در توفیقات پروژه های اجرایی استان خیلی تعیین کننده است و باید جرات به خرج بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.