قدس آنلاین- تنبریز: امروز مردم تبریز با تشییع پیکر جانباز شهید حسین عهدی اسکویی که پس از تحمل سال‌ها رنج و درد دیروز به لقاءالله پیوست، بار دیگر بر تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و خون شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی تأکید کردند.

تشییع پیکر « عهدی» جانباز شهید از یاران خمینی در تبریز
به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، نمازگزاران تبریزی امروز پیکر جانباز شهید حسین عهدی اسکوئی جانباز دیگری از یاران خمینی کبیر(ره) که پس از تحمل سال‌ها رنج و درد، دیروز شربت شهادت نوشیده و به یارانش پیوست را تشییع و در میان حزن و اندوه ضمن تجدید پیمان با شهیدان، با وی وداع کردند.

امروز مردم تبریز با تشییع پیکر جانباز شهید حسین عهدی اسکویی که پس از تحمل سال‌ها رنج و درد دیروز به لقاءالله پیوست، بار دیگر بر تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و خون شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی تأکید کردند.

بر اساس این گزارش، در مراسم تشییع پیکر این شهید که مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون حضور داشتند، پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی پیکر وی با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و مسؤولان پس از تشییع از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت در معراج شهدا کنار همرزمان هشت سال دفاع مقدس در وادی رحمت به خاک سپرده شد.

مراسم شام غریبان از ساعت ٦/٣٠تا ٨/٣٠  در خیابان خیام مسجد امام خمینی(ره) تبریز امروز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/ت20

http://fna.ir/P9WVQV
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.