رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: لبخند دستگاه دیپلماسی در معامله و مذاکره با قدرتهای جهانی به پشتوانه قدرت نظامی کشور است.

لبخند دستگاه دیپلماسی به پشتوانه قدرت نظامی کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار غلامرضا جلالی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران به مناسبت هشتم آبان ماه سالروز تشکیل سازمان پدافند غیر عامل گفت: امروز لبخند دستگاه دیپلماسی به پشتوانه قدرت نظامی کشور است که می‌تواند با دنیا معامله و مذاکره کند. اینکه کشورهای پنج به علاوه یک با ایران مذاکره می کنند ناشی از قدرت نظامی و دفاعی کشور است.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل در ادامه با اشاره به این که ماه محرم ماه مقاومت و پیروزی خون بر شمشیر است گفت: ماه محرم به ما یک پیام تاریخی می دهد و آن پیام مبارزه با ظلم و ستم، ایثار و فداکاری و مبارزه با بدعت در دین است.

وی افزود: فرهنگ عاشورا، فرهنگ مبارزه با دشمن است. در کشور برای مبارزه دشمن و همچنین  مقابله با فتنه ها از فرهنگ عاشورا استفاده کردیم. زمانی که دشمنان به فتنه گری اقدام کردند با استفاده از فرهنگ عاشورا از انقلاب اسلامی دفاع کردیم. 

سردار جلالی ادامه داد: حکومت اسلامی نظام بر حق است و هرکس که در مقابل آن قرار گیرد حکومت باطل  است و این موضوع پیام محرم برای دفاع از کشور است. در واقع هر دشمنی که برای مبارزه با ما اقدام کند جایگاه یزید را دارد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیر عامل یعنی دفاع در مقابل دشمن، یعنی دفاع با همه داشته در مقابل همه توان دشمن،  پدافند غیر عامل صیانت از مردم در مقابل هر نوع تهدید را بر عهده دارد.

وی افزود: امروز در چهاردهمین سالگرد تشکیل سازمان پدافند غیر عامل به فرمان رهبر انقلاب  در سال 1382،  اقدامات مناسبی در حوزه پدافند غیر عامل  انجام شده است.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل گفت: سازمان پدافند غیر عامل به عنوان یک دستگاه حاکمیتی حفاظت و صیانت از مردم  را به عنوان اصلی ترین هدف خود قرار داده است.

جلالی خاطرنشان کرد: رهبری در خصوص سازمان پدافند غیر عامل می فرمایند،  پدافند غیر عامل اگر خوب عمل کند اثری از اقدام دشمن دیده نخواهد شد بنابراین سازمان باید به عنوان چشم بیدار تهدیدات متوجه مردم را رصد، پایش و در نهایت هشدار دهد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با یک اقدام هماهنگ کننده  بین همه دستگاههای اجرایی کشور و با راهبری و مشاوره آنها نسبت به تهدیدات با یک رویکرد تخصصی استحکام سازی نظام از درون را دنبال کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: امروز در همه لایه های دفاعی اقدامات اساسی برای مصون سازی انجام شده است که گوشه ای از اقدام صورت گرفته در سازمان پدافند غیر عامل است.

وی افزود: این موضوع که  امروز دشمن  در مواجهه با جمهوری اسلامی گزینه های نظامی را یا حذف کرده یا در اولویت آخر قرار می دهد، ناشی از توان دفاعی کشور و قدرت مکمل پدافند غیر عامل است.

جلالی ادامه داد: امروز مولفه اصلی قدرت ایران قدرت نرم است و مولفه اصلی این قدرت نرم رهبری انقلاب می باشد. در کنار رهبری دین و ایدئولوژی به عنوان مولفه دیگر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

سردار جلالی در پایان گفت: پیام پدافند غیر عامل شناخت مولفه های قدرت ملی است.  چرا دشمن روی مولفه ای به اسم رهبری متمرکز شده است، این موضوع مولفه اصلی قدرت ماست و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.