کارگردان سریال «بابا لنگ دراز» گفت: سریال ما تنها نگاهی به قصه «بابا لنگ دراز» دارد، اما شخصیتی به نام جودی و بابا لنگ دراز نداریم و قصه‌ ما با آن قصه‌ای که در رمان و کارتون دیدیم تفاوت‌های بسیاری دارد.

 بیژن بیرنگ:«بابا لنگ دراز» متفاوت با نسخه خارجی

به گزارش قدس آنلاین «بیژن بیرنگ» نویسنده و کارگردان سریال «بابا لنگ دراز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: هنوز از سمت سازمان با من تماسی گرفته نشده و هیچ خبری از ساخت سریالم ندارم.

وی درباره تطبیق این اثر با رمان «بابا لنگ دراز» گفت: سریال ما تنها نگاهی به قصه «بابا لنگ دراز» دارد، اما شخصیتی به نام جودی و بابا لنگ دراز نداریم و قصه‌ ما با آن قصه‌ای که در رمان و کارتون دیدیم تفاوت‌های بسیاری دارد.

کارگردان سریال «همسران» در همین زمینه ادامه داد: در سریال «بابا لنگ دراز» نگاهی به رمان این اثر داریم نه اینکه نعل به نعل همان قصه‌ای که در یک یتیم خانه می‌افتاد را به تصویر بکشیم و کلیت ماجرا فرق دارد،‌ اما از آن الهام گرفتیم.

وی افزود: قصه «بابا لنگ دراز» پیرامون دختری از کوخ نشینی به کاخ نشینی است،‌ اما قصه ما حول ارتباط بین آدم‌ها است و اینکه چه اتفاقی باعث برقراری رابطه خوب بین افراد می‌شود؟

این کارگردان با اشاره به کارارکترهای سریال خود بیان داشت: سریال «بابا لنگ دراز» چندین نقش‌ اصلی دارد و در حقیقت قصه ما درباره تعدادی از آدم‌ها است و فردی که ما آن را بابا لنگ دراز صدا می‌کنیم.  

بیرنگ در پایان به برنامه دیگری که قرار بود بسازد، اشاره کرد و افزود: تا به حال از چندین شبکه پیشنهاد ساخت برنامه گفت‌وگو محور داشتم و طرح اولیه را نیز پیشنهاد دادم،‌ اما به دلیل وضعیت مالی سازمان صدا و سیما هنوز خبر قطعی به من نداده‌اند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.