دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به این معنی است که مهمترین ماموریت همه قوا و مسئولان کشور موضوع اقتصاد و تلاش برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور است.

مهمترین ماموریت مسئولان کشور از نظر شمخانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای دیداری دو روزه به قم سفر کرده است، صبح امروز (جمعه) 7 آبان ماه در جلسه شورای اداری استان شرکت کرد.

در ابتدای این جلسه صادقی استاندار قم گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان ارائه کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه این استان به عنوان قطب معنوی و فقاهت در جهان تشیع و حضور 50 هزار طلبه خارجی از 130 کشور جهان در قم، ضرورت توجه بیشتر به توسعه این استان متناسب با ظرفیت‌های بالقوه آن را مورد تاکید قرار داد.

همچنین مدیران بخش‌های مختلف استان با ارائه گزارش‌های جداگانه‌ای روند فعالیت‌های جاری،برنامه‌های آتی و چالش‌های پیش رو در این استان را تشریح کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز در این جلسه گفت: رویکرد مدیریت سنتی که بر تلاش برای دریافت و توزیع منابع استوار است باید به جهاد اقتصادی برای تولید ثروت تبدیل شود.

علی شمخانی ضرورت مفهوم سازی و ترویج مبانی دینی کار و تولید ثروت حلال از سوی علما و مبلغان دینی را مورد تاکید قرار داد و افزود: نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به این معنی است که مهمترین ماموریت همه قوا و مسئولان کشور موضوع اقتصاد و تلاش برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور است.

وی گفت: وجود چهار نوع مهاجرت در ابعاد داخلی، ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی به شهر قم فرصت قابل توجهی است که در صورت عدم مدیریت صحیح می‌تواند به تهدید در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی تبدیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.