۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: 469341

منابع سوری از درگیری‌های شدید در غرب حلب و حملات خمپاره‌ای شدید گروه‌های تروریستی تکفیری به محله‌های مسکونی شهر خبر می‌دهند.

رگیری‌های شدید در غرب «حلب»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، گروه‌های تروریستی تکفیری از صبح امروز محله‌های شمالی و غربی حلب را آماج حملات خمپاره‌ای و موشکی خود قرار داده‌اند که در نتیجه آن هفت غیرنظامی از جمله چند کودک جان باختند و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، تکفیری‌ها ده‌ها موشک و خمپاره به محله‌های الزهراء، حلب الجدیده، اعظمیه، صلاح‌الدین، منیان، الفرقان، المشارقه، الفیض و الحمدانیه شلیک کرده‌اند.

همزمان با این حملات، درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه و تروریست‌های جبهه النصره رخ داده است، تکفیری‌ها درصدد منفجر کردن چهار خودروی بمب‌گذاری شده در محور جمعیه الزهراء و ضاحیه الاسد در غرب حلب بودند.

یک منبع نظامی با بیان این مطلب گفت گروه های تروریستی با وجود این حملات هرگز نتوانستند پیشروی کنند و ادعای رسانه‌های حامی آنها مبنی بر ایجاد شکاف در جبهه غربی، بی‌پایه و اساس است و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که نیروهای ارتش سوریه و مقاومت مواضع تروریست‌ها را زیر آتش خود قرار داده‌اند و صدای انفجارهای شدید در منطقه شنیده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.