قدس آنلاین- اراک -احمد مختاری: اختلاس بزرگ اخیر به سرنوشت حقوق های نجومی دچار نشود

دولت در برابر اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخگو باشد

امام جمعه آشتیان گفت: شعار مرگ بر امریکای مردم ایران اعلام انزجار از روحیه استکباری سیاست مداران این کشور است.

حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری امام جمعه آشتیان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: ۱۳ آبان به ما یاد داد باید در برابر امریکا و زیاده خواهی آنان ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: عصبانیت استکبار جهانی از ایران و مردم بیدار آن به خاطر عدم همراهی با آنها در سیاست های ضد انسانی و ضد بشری است و همین مهم دلیلی برای دشمنی همیشگی آنان و طرح ریزی انواع توطئه ها در قبال ایران اسلامی است.

خطیب جمعه آشتیان ترور، دخالت در امور کشورها، زورگویی به ملت های ضعیف و به راه اندازی جنگ را مهم ترین ویژگی امریکای جنایتکار دانسته و افزود: امروز برنامه ای که آنان در ایران دنبال می کنند نفوذ در میان مردم و مسئولین است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی در ادامه در خصوص اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: دولت باید در برابر اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی از صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخگو باشد و رسانه ها هم باید سکوت در این خصوص را بشکنند و از دولت در این رابطه پاسخ بخواهند.

نیشابوری جابجایی وزرا در دولت را برای فرار از این فساد بزرگ دانسته و افزود: قوه قضائیه نباید اجازه دهد اختلاس صندوق فرهنگیان به سرنوشت حقوق های نجومی گرفتار شود و به هیچ عنوان مهم نیست که مفسدان به کدام جناح و گروه وابسته هستند باید با هر مفسدی برخورد قاطع صورت گیرد .

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید فهمیده اظهار کرد: شهید فهمیده الگوی موفقی برای دانش آموزان و جوانان ایرانی و مسلمان است و خوشبختانه در انقلاب اسلامی میلیون ها حسین فهمیده تربیت شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.