تنها نماینده تیم کاراته بانوان ایران در دیدارهای رده بندی با برتری مقابل حریف کروات خود موفق به کسب اولین مدال کاروان ورزشی کشورمان در رقابتهای جهانی شد.

بانوی ایران در مسابقات جهانی کاراته درخشید/ برنز بر گردن حمیده عباسعلی

به گزارش قدس آنلاین، امروز شنبه هفتم آبان ماه در چهارمین روز از بیست و سومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان دیدارهای رده بندی و نهایی رقابتهای رقابتهای کاتا و کومیته انفرادی برگزار می شود.

حمید عباسعلی اولین کاراته کای ایران در رقابتهای امروز بود که به روی تاتامی رفت. وی در دیدار رده بندی وزن ۶۸+کیلوگرم در پیکار با «ماسا ویدیچ» از کرواسی به برتری ۲ بر صفر دست یافت روی سکوی سوم ایستاد و به نشان برنز دست پیدا کرد.

عباسعلی پیش از این، با برتری مقابل «دینا جنسن» از  دانمارک، «تورس» از کلمبیا و «مایا واسوویچ» از آمریکا به نیمه نهایی رفت و در این مرحله مقابل «آیومی» از ژاپن نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

در ادامه رقابتهای امروز در وزن ۶۰- کیلوگرم امیر مهدی زاده در دیدار نهایی به مصاف «جفری هرنس» از هلند می رود. سجاد گنج زاده برای کسب مدال طلای وزن ۸۴+کیلوگرم، اشرف اوچن» از مراکش را پیش رو دارد. ذبیح اله پورشیب برای کسب مدال برنز وزن ۸۴- کیلوگرم به دیدار «هررا» از  ونزوئلا می رود. در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغر آسیابری برای کسب مدال برنز به مصاف «رنه اسمل» از هلند خواهد رفت

بیست و سومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان با حضور ۱۰۲۴ کاراته کا در شهر لینز اتریش جریان دارد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.