سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سرانجام امروز با امیر عابدینی سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال رو در رو شد.

داد و بیداد کی‌روش در جلسه با امیر عابدینی

به گزارش قدس آنلاین، اختلافات کارلوس کی‌روش با امیر عابدینی از هفته گذشته و بعد از مصاحبه عابدینی درباره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اوج گرفت. کی‌روش در واکنش به صحبت‌های عابدینی چندین بار مصاحبه کرد و عابدینی هم پاسخ او را داد.

کی روش به مصاحبه کردن اکتفا نکرد و روز پنجشنبه بنا بر ادعای خودش ۱۲ ساعت در فدراسیون فوتبال منتظر امیر عابدینی ماند تا بتواند با وی جلسه ای برگزار کند. جلسه ای که البته به خاطر عدم حضور عابدینی، برگزار نشد و سرمربی تیم ملی بعد از خروج از فدراسیون، باز هم علیه عابدینی مصاحبه کرد.

با بازگشت مهدی تاج از اصفهان و گذشت چند روز از اتفاقات اخیر، سرانجام امروز شنبه امیر عابدینی و کارلوس کی روش در فدراسیون فوتبال حضور یافتند تا در جلسه مشترکی با مهدی تاج حضور یابند. در این جلسه که از ظهر امروز آغاز شده، رئیس فدراسیون به دنبال خاتمه دادن به حواشی و مصاحبه های تند طرفین علیه همدیگر است. از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد کی روش که به شدت از عابدینی عصبانی است، با صدای بلند با وی صحبت می کند به گونه ای که حتی مسئولان فدراسیون هم از صدای بلند وی متعجب هستند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاوه حسنی ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    من که طرفدارکی روشم عابدینی این پیرمرد ... خیلی وقته رواعصابه
  • امید ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    عابدینی پدر پرسپولیس و پرسپولیسیارو در آورد ..از جریمه های مالی تیم های خارجی در بحث اسپانسرینگ و انتقال بازیکنان ...تا همین تیم داماش و بلایی که سر مربیای داماش می اورد از دخالت تو ارنج و تعویض ها و تعویض هر هفته یه مربی ..‌تاج هم عرضه جمع کردن این ... رو نداره ..درود به شرف کی روش