۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 469633

برخی به صورت سازمان یافته و هماهنگ شده اقدام به جریان سازی علیه شخصیت ها و مجموعه های مختلف نظام می کنند تا علاوه بر تسویه حساب سیاسی، زمینه بی اعتمادی مردم به چهره های نظام را فراهم کنند.

سازمان «تخریب» قالیباف کجاست؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جوان آنلاین، فضای کانال های تلگرامی به گونه ای است که امکان انتشار هرگونه تهمت، جریان سازی و یا عملیات روانی با کمترین هزینه در این فضا فراهم است.

در این میان برخی به صورت سازمان یافته و هماهنگ شده اقدام به جریان سازی علیه شخصیت ها و مجموعه های مختلف نظام می کنند تا علاوه بر تسویه حساب سیاسی، زمینه بی اعتمادی مردم به چهره های نظام را فراهم کنند.

انتشار اسناد مخدوش، برخورد گزینشی با سخنان بزرگان و انتشار چند جمله بدون اشاره به قبل و بعد آن و... مهمترین اقداماتی است که در این راستا انجام می شود. تخریب و تهمت در فضایی انجام می شود که بسیاری از این کانال ها شبکه داخلی و شناخته شده دارند و همین امر هم لزوم برخورد قضایی با آنها را جدی تر می کند.

ماجرای اخیر شکل گرفته در خصوص املاک شهرداری و رد پای یک فرد شناخته شده نشان داد «بعضا» خبرنگاران آلت جرم و بازیچه سیاستمداران برای تسویه حساب های سیاسی هستند.

یکی دیگر از شبکه های گسترده تخریب که چندی است اقدام به توزیع گسترده تهمت، دروغ و اخبار تائید نشده در حوزه شهرداری تهران است، با حمایت برخی اصلاح طلبان تندرو در حال فعالیت است.

مسئولیت رسانه ای این شبکه به عهده فردی به نام (س. ب) است که با همراهی برخی خبرنگاران اصلاح طلب جریان سازی رسانه ای و عملیات روانی علیه شهردار تهران را برعهده دارد. وی در انتخابات 1384 فعال کانون اندیشه مسلمان دانشگاه امیرکبیر بود که از حامیان جدی دولت پیشین محسوب می شد که تصاویر سخنرانی قرای وی در حمایت از وی همچنان موجود است.

وی فعال خانه شهریاران جوان و همچنین در حوزه امور مناطق شهریاران جوان بود که بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 بلافاصله تغییر ریل داد و حامی دولت شد. در سال 1392 و هنگام تعیین شهردار هم این فرد همکاری گسترده ای با (ع- ه)، فرزند رقیب قالیباف در شهرداری داشت و وعده هایی هم از وی در صورت پیروزی رقیب قالیباف در شهرداری دریافت کرده بود.

وی بعد از انتخابات ریاست جمهوری با سابقه حمایت از محمود احمدی نژاد و قالیباف به جریان غالب پیوست و هم اکنون در اداره مشارکت‌ دانشگاهیان اداره کل فرهنگی یکی از مجموعه های مرتبط با حوزه سلامت فعالیت می کند.

ادامه این روند مسئولان نظام توسط شبکه داخلی رسانه ای با توجه به آزاد بودن فعالیت و عدم لزوم داشتن مجوز و... در فضای مجازی آرام آرام فضا را به سمت تخریب همه مسئولان و رقبای انتخاباتی یک جریان خاص فراهم می آورد. امید است این فضا مورد بررسی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    اگه میخواهید یک جامعه پاک مسلمان پیشرفته وروی خود ایستاده وغرب گرا نبشیم اصلاح طلب هارا باید به قبرس تبعیدکرد
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    ناشناس عزیز بسیار عالی گفتی،برا اینا هیچ چیزی جز پول مهم نیست،نزدیک انتخابات،باید این کارا رو بکنند،اینا مردم ساده فرض کردند هیچ کسی هم جلودارشون نیست ومیتونند هر انگی رو به هر کسی بخوان ببندند،خدا ازشون نگذره