قدس آنلاین- بیرجند: نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه در سایه رهبری شجاع و آگاه هستیم و انتظار بزرگ در گرو یک آگاهی صحیح برای پذیرفتن امام است گفت: امروزه صحنه پیکار یک جنگ تمام عیار است.

امروزه صحنه پیکار یک جنگ تمام عیار است/ دشمن برای فاسد کردن جوامع بشری انواع و اقسام برنامه‌ها را اجرا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی به مناسبت شهادت شهید فهمیده اظهار داشت: شهید فهمیده شهید بزرگی است که الحق فهمیده بود.

وی با اشاره به اینکه اگر چه سن و سال بر تجربه زندگی می‌افزاید اما فهم زیاد به سن و سال ربطی ندارد افزود: در طول تاریخ افراد زیادی بوده‌اند که در سن کم خوب می‌فهمند و افرادی نیز هستند که با وجود سن بالا فهم زیادی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: این موضوع رمزی دارد که اگر براساس رهنمود انبیا باشد شرایط به وفق مراد است و تربیت فرزندان انسان آگاهانه و جامع خواهد بود.

عبادی با اشاره به اینکه کودکان از استعداد زیادی برخوردار هستند تصریح کرد: اگر کودک براساس تربیت اصولی و آگاهانه تربیت شود همه امور را بیشتر و بهتر از دیگران فرا می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بسیار مشاهده شده  است که در صحنه‌های مختلف و در سنین کم افرادی بوده‌اند که خوب جلوه کردند و فهم و شعور و تعهدشان بسیار خوب بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به شهادت شهید فهمیده یادآور شد: شهید فهمیده در صحنه‌ای به مقابله پرداخت که ستمگران جهانی در یک نقشه عظیم با افراد فاسدی چون صدام، آمریکای خونخوار و اروپای ستمگر به مبارزه با ایران پرداختند.

عبادی با اشاره به اینکه مسئله دفاع با جهاد فرق دارد اظهار داشت: برای دفاع در مقابل دشمن هر کس هر کاری که می‌تواند باید انجام دهد و از اسلام دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای فاسد کردن جوامع بشری انواع و اقسام برنامه‌ها را اجرا می‌کند افزود: اگر این انقلاب نبود هیچ چیز نمی‌توانست جلوی زورگویی استکبار را بگیرد و در مقابل آنها ایستادگی کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز در آن پروژه سنگین دشمن به دو قطب تقسیم شده است گفت: یکی از این قطبها قطب ستم با سرکردگی آمریکا و دیگری قطب عدالت برخواسته از سیره انبیا است.

عبادی با اشاره به اینکه امروزه در سایه رهبری شجاع و آگاه هستیم و انتظار بزرگ در گرو یک آگاهی صحیح برای پذیرفتن امام است بیان کرد: امروزه صحنه پیکار یک جنگ تمام عیار است.

وی خاطرنشان کرد: امید است نوجوانان و نسلهای آینده از کسانی باشند که یک دنیایی را نظاره کنند که در آن عدل الهی حاکم باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.