هافینگتن پست با انتشار ویدئویی از رفتار ناشایست نامزد جمهوری‌خواهان با ملکه زیبایی سابق استرالیا پرده برداشت.

رفتار ناشایست نامزد جمهوری‌خواهان با ملکه زیبایی استرالیا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ، انتشار یک ویدئوی جدید از دونالد ترامپ – نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه – نشان می‌دهد وی علاوه بر شکایات متعددی که تاکنون علیه او مطرح شده، 5 سال پیش در برخورد با یک زن استرالیایی نیز رفتار ناشایستی داشته است. 

بر اساس این فیلم که وبسایت هافینگتن پست اقدام به انتشار آن کرده است، ترامپ در سال 2011 برای ایراد یک سخنرانی درباره "راهکارهای موفقیت در تجارت" به سیدنی سفر کرد و در حین سخنرانی خود، یک زن را برروی صحنه در مقابل چشم هزاران نفر تحقیر کرد. 

این زن، «جنیفر هاوکینز» مجری و مدل معروف استرالیایی است که در سال 2004 به عنوان ملکه زیبایی استرالیا انتخاب شد. در این ویدئو،‌ ترامپ که ظاهراً از کم‌محلی هاوکینز به خود پیش از شروع مراسم ناراحت است، پس از آنکه به حضار توصیه کرد در دنیای بی‌رحم تجارت، مشت را با مشت جواب دهند، هاوکینز را به روی صحنه خواند و سخنان آزاردهنده‌ای را در مورد او بیان کرد.

ترامپ در بخش قابل انتشاری از اظهارات خود در توصیف او خطاب به حضار می‌گوید: "جنیفر هاوکینز زن فوق‌العاده زیبایی است؛ اما به اندازه‌ای که زیباست باهوش نیست!" نامزد جمهوری‌خواهان سپس به طرز آزاردهنده‌ای در مقابل چشم افراد شرکت‌کننده در مراسم به هاوکینز نزدیک شده و طبق عادت همیشگی خود، بدون اجازه او، بدنش را لمس می‌کند. 

جنیفر هاوکینز تا این لحظه نامزد جمهوری‌خواهان را به آزار جنسی خود در این مراسم متهم نکرده و درخصوص این ویدئو نیز اظهارنظر نکرده است. اما رفتار ترامپ با او در این فیلم شبیه رفتار او با زنان متعددی است که تاکنون او را به آزار و اذیت جنسی خود متهم کرده‌اند.

تمام زنانی که تا امروز علیه ترامپ شکایت کرده‌اند، عنوان کرده‌اند ترامپ به دلیل ثروت و شهرت خود، دست‌درازی به زنان را حق خود می‌داند و به دلیل قدرت بدنی بالایی که دارد، هیچ زنی در برخوردهای رو در رو نمی‌تواند از تعرضات او در امان باشد. 

این نخستین باری نیست که ترامپ یک ملکه زیبایی سابق را تحقیر می‌کند. وی چندی پیش نیز درمورد «آلیسیا ماچادو» اظهارات ناشایستی به کار برد و در مقابل دوربین‌های تلویزیونی او را به یک "خوک چاق" تشبیه کرد. هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها نیز در مناظره انتخاباتی اول خود با ترامپ، از او بابت این اظهارنظر درمورد ملکه زیبایی سابق آمریکا به شدت انتقاد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    0 0
    مرد آزاده ایه به هیچ قید و بندی پای بند نیست .
  • حمید ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    مقایسه انتخاب رئیس جمهور در کشور ما و امریکا در کشور ما کاندیدا باید از غربال چند جا عبور کند و پایین نیفتد ولی در امریکا بر عکس هرکس از همه بدتر است و سریعتر از غربال پایین افتاد تائید می شود آشغال تر از ترامپ هم دیگر در امریکا نیست!!!!
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    1 0
    وای به حال مردم دنیا که چنین اشخاصی !!!!!!!!!!